شناسهٔ خبر: 52124398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آغاز جذب ۳۵۰ نیرو در گروه صنعتی ایران ترانسفو

به گفته دربندی زاده، برای سومین سال پیاپی، جذب ۳۵۰ نفر نیرو در ایران ترانسفوی زنجان و ۵۰ نفر در ایران ترانسفوی ری آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، گروه صنعتی ایران ترانسفو با اتکا بر توان بومی مهندسان ایرانی و در راستای توسعه خط های تولید این شرکت از میان نیروهای بومی اقدام به جذب نیرو می کند.

 

معاون منابع انسانی و پشتیبانی  گروه صنعتی ایران ترانسفو با اعلام آغاز جذب 350 نفر نیرو گفت: متقاضیان دارای مدرک تحصیلی دیپلم ، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

کوروش دربندی زاده گفت: نظر به بررسی‌های صورت گرفته در خصوص شرایط مشاغل قابل تصدی مستخدمین جدید و وضعیت غالب کارجویان عزیز از نظر سنی به منظور افزایش دامنه رقابت متقاضیان از جهات علمی و مصاحبه های تخصصی ، با موافقت هیئت مدیره محترم گروه صنعتی ایران ترانسفو، سقف سنی متقاضیان دیپلم از ۲۲  به ۲۴ سال ، فوق دیپلم (کاردانی) از ۲۴ به ۲۶ سال ، کارشناسی از ۲۶ به۲۸ سال  و کارشناسی ارشد از ۲۸ به ۳۰ سال افزایش یافت . 

دربندی زاده  تعداد نیروهای انسانی قابل استخدام در زنجان را در این مرحله ۳۵۰ نفرو در ایران ترانسفوی ری ۵۰ نفر اعلام نمود ، که پس از مصاحبه و گزینش تخصصی و عمومی از میان دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون علمی انجام خواهد شد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: با عنایت به طرح‌های جدید توسعه ای در گروه صنعتی ایران ترانسفو پیش بینی می شود در سال آینده نیز استخدام نیروی انسانی جدید انجام پذیرد.

 

معاون منابع انسانی  گروه صنعتی ایران ترانسفو در پایان از هماهنگی بسیار خوب دانشگاه زنجان در اجرای فرایندهای ثبت نام برای آماده سازی آزمون تشکر کرد.

پایان پیام/73

نظر شما