شناسهٔ خبر: 52123996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یگان ویژه استان اصفهان نیرو جذب می‌کند / افتتاح مرکز تعویض پلاک در اردستان

مرتضی عسگری

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره جذب نیرو در یگان ویژه استان اصفهان، گفت: متقاضیان با مدرک تحصیلی دیپلم از تمام رشته‌های تحصیلی و دارای شرایط سنی ۱۸ تا ۲۵ سال می‌توانند برای استخدام در پلیس یگان ویژه استان ثبت‌نام کنند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا هاشمی‌زاده، ظهر امروز (شنبه، ۲ بهمن) در مراسم افتتاح مرکز تعویض پلاک اردستان، اظهار کرد: با توجه به مطالبه جدی مردم شهرستان مبنی بر راه‌اندازی مجدد مرکز تعویض پلاک ضمن عذرخواهی از مردم، پیگیری‌های ویژه‌ای در این خصوص انجام شد و امروز مجدداً مرکز تعویض پلاک شهرستان در اردستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: نیروی انتظامی خدمتگزار کوچک مردم است و تقاضا داریم شهروندان این نیرو را در همه زمینه‌ها همکاری کنند و رابطه‌ای دوسویه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تصریح کرد: مردم از این پس می‌توانند با مراجعه به این مرکز کار تعویض پلاک خودرو خود را انجام دهند و تمام موارد تعویض پلاک در شهرستان اردستان انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست.

هاشمی زاده با بیان اینکه تعویض پلاک شامل خودروهای سبک و موتورسیکلت است، افزود: بالا رفتن درصد پوشش خدمات پلیسی، رفاه مردم و جلوگیری از رفت و آمد آنان به شهرستان‌های هم‌جوار از مزایای ایجاد این مرکز در شهرستان است.

وی با بیان اینکه پلیس یگان ویژه استان اصفهان برای تکمیل نیروهای مورد نیاز خود نیرو جذب می‌کند، خاطرنشان کرد: متقاضیان با مدرک تحصیلی دیپلم از تمام رشته‌های تحصیلی و دارای شرایط سنی ۱۸ تا ۲۵ سال می‌توانند در فرماندهی انتظامی اردستان برای استخدام در پلیس یگان ویژه استان ثبت نام کنند.

انتهای پیام

نظر شما