شناسهٔ خبر: 52122676 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون اشتغال وزارت کار:

آموزش در مراکز علمی باید متناسب با نیاز بازار کار کشور باشد

کریمی گفت: بر اساس محورهای تعیین شده در زیست بوم ملی اشتغال، آموزش در دانشگاه ها و مراکز علمی باید متناسب با نیاز فعلی بازار کار کشور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی، در آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه، اظهار کرد: رویکرد کارآفرینی منجر به کاهش فاصله میان صنعت و دانشگاه می شود.

وی بیان کرد: مراکز علمی باید فرهنگ کارآفرینی، آموزش کاربردی و عملیاتی را مبنای کار خود قرار دهند.

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال تصریح کرد: با این تفاهم نامه به دنبال کاهش فاصله میان صنعت و آموزش های علمی هستیم.

کریمی بیرانوند  با اشاره به پیشتاز بودن دانشگاه قم در عرصه گسترش فرهنگ کارآفرینی، گفت: امیدواریم به زودی این نوع تفاهم نامه ها با سایر دانشگاه های کشور نیز منعقد شود.

در این نشست حجت الاسلام "عسگر دیرباز" ، رئیس دانشگاه قم گفت: براساس این تفاهم، دانشگاه قم با هدف ایجاد اشتغال زایی و توسعه فرهنگ کافرآینی به صورت فعال و جدی وارد این عرصه می شود.

وی افزود : امیدواریم در این مسیر در کنار معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و حوزه علمیه به موفقیت دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه قم تاکید کرد: تقویت جنبه اجتماعی اشتغال، برنامه جدی ما در این تفاهم نامه خواهد بود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

  • فقط اشتغال قطعی در سامانه ملی اشتغال ثبت می شود
  • خوزستان در حوزه اشتغال و کار آفرینی رتبه نخست کشور /استخدام نیروی کار غیر بومی در خوزستان ممنوع است/راه اندازی خانه‌های فرهنگ کار استان/تشکیل اولین شورای عالی تعاون کشور در خوزستان

برچسب‌ها:

نظر شما