شناسهٔ خبر: 52115396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اصولی: هنوز درباره دستیاران خارجی شمسایی تصمیم گیری نکرده ایم

سرپرست کمیته فوتسال گفت: شمسایی تاکنون ۲ مربی را به ما پیشنهاد داده و قرار است این هفته گزینه‌های پیشنهادی او را بررسی کنیم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان- احسان اصولی، سرپرست کمیته فوتسال در خصوص دستیاران خارجی وحید شمسایی در تیم ملی گفت: شمسایی تاکنون ۲ نفر را به ما پیشنهاد داده و قرار است این هفته گزینه‌های پیشنهادی او را بررسی کنیم.   به زودی درباره انتخاب مربیان خارجی تیم ملی تصمیم گیری می‌کنیم.

وحید شمسایی قصد دارد ۲ دستیار خارجی را به کادرفنی خود در تیم ملی اضافه کند و گزینه‌های پیشنهادی خود را به کمیته فوتسال معرفی کرده، اما تاکنون درباره حضور مربیان خارجی در تیم ملی تصمیم گیری نشده است.  

سرپرست کمیته فوتسال درباره قرارداد شمسایی گفت: برای قرارداد شمسایی برخی کار‌های اداری باید انجام شود و پس از آن قرارداد او با فدراسیون امضا می‌شود.

هفته گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وحید شمسایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب کرد، اما هنوز قرارداد او با فدراسیون فوتبال رسمی نشده است.

تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه سال آینده باید در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند و این مسابقات اولین تورنمنت شمسایی با تیم ملی خواهد بود. بعد از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا، ملی پوشان کشورمان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ باید در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با حریفان خود رقابت کنند.

سرپرست کمیته فوتسال درباره سفر جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا به ایران گفت: اینفانتینو در جلسه‌ای که با عزیزی خادم در قطر داشت، قول داد که برای تماشای بازی ایران و امارات به تهران سفر کند. برای حضور او در ایران برنامه‌هایی نیز تدارک دیده بودیم، اما اکنون زمزمه‌هایی مطرح شده که شاید به خاطر بحث کرونا این سفر لغو شود و اینفانتینو به ایران نیاید.

بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۱۲ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما