شناسهٔ خبر: 52114669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قهرمانی جودوکاران روشندل خراسان رضوی در مسابقات کشوری

سرمربی تیم جودوی نابینایان خراسان رضوی از قهرمانی جودوکاران روشندل خراسان رضوی با هشت مدال در مسابقات کشوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حسن رجبی گفت: جودوکاران نابینا و کم بینای خراسان رضوی با کسب چهار مدال طلا و چهار نقره در مسابقات قهرمانی جودوی نابینایان کشور مقام نخست تیمی را کسب کردند.

سرمربی تیم جودوی نابینایان خراسان رضوی گفت: سعید کوهکن در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد ولی پور در ۷۳ کیلوگرم، وحید جدی در ۹۰ کیلوگرم و محمد عابد در به علاوه ۹۰ کیلوگرم مدال طلای این اوزان در گروه های الف و ب را کسب کردند.

او گفت: رضا غلامی در وزن ۷۳ کیلوگرم، سید مهدی رضوانی در ۶۰ کیلوگرم، مصطفی خاکسار در ۷۳ کیلوگرم و موسی غلامی در ۹۰ کیلوگرم نیز موفق به کسب مقام دومی شدند.

با حضور سه ملی پوش یعنی عابد، جدی و رضا غلامی در ترکیب ۹ نفره تیم جودوی نابینایان استان، این تیم در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جودو نابینایان کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

نوزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جودو نابینایان و کم بینایان مردان ایران از ۱۹ دی تا یکم بهمن ماه در تهران برگزار شد و این رقابت ها در حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات پاراآُسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین بوده است.

هم‌اینک ۶۰۰ ورزشکار زن و مرد نابینا در خراسان رضوی به صورت ساماندهی شده در هشت رشته ورزشی گلبال، شنا، جودو، دو و میدانی، فوتبال پنج نفره، شطرنج، دوچرخه سواری و پاورلیفتینگ فعالیت می کنند.

انتهای پیام//ف.ب

نظر شما