شناسهٔ خبر: 52114554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هانس یواخیم واتسکه:

حرف‌های هالند درباره دورتموند مزخرف محض است

هانس یواخیم واتسکه، قائم مقام باشگاه بروسیا دورتموند، به شدت از صحبت‌های ارلینگ هالند انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شایعات پیرامون آینده و تصمیم نهایی هالند همچنان ادامه دارد و در عین حال به نظر می‌رسد که این بازیکن در دورتموند نیز شرایط خوبی ندارد.

قرارداد این بازیکن نروژی با دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی که در این قرارداد در نظر گرفته شده در تابستان پیش رو فعال می‌شود و به همین دلیل انتظار می‌رود که او خیلی زود از جمع بازیکنان این باشگاه آلمانی جدا شود.

هالند چند روز قبل مدعی شده بود که مدیران دورتموند او را به شدت تحت فشار گذاشته‌اند تا هرچه سریع‌تر تصمیمش درباره آینده را گرفته و آن را اعلام کند و این در حالی است که او ترجیح می‌دهد روی فوتبالش تمرکز کند.

 

 

این ادعا با واکنش مدیران دورتموند روبه‌رو شده و آنها تحت فشار قرار دادن این مهاجم برای اتخاد هرچه سریع‌تر تصمیمش درباره آینده را تکذیب کردند.

به نظر می‌رسد که این موضوع باعث عصبانیت قائم مقام این باشگاه نیز شده است. واتسکه در این باره گفت:« واقعیت این است که ما از اظهارات او شگفت‌زده شدیم چون هنوز با او صبحتی نکرده بودیم. این که دورتموند به هالند اولتیماتوم داده باشد مزخرف محض است. هیچ ضرب الاجلی تعیین نشده است.»

واتسکه همچنین تاکید کرد که اگر تصمیم نهایی هالند بر جدایی از دورتموند باشد، آنها به دنبال جذب مهاجمی تراز اول برای جانشینی او خواهند بود.

گفته می‌شود تیم‌های بسیاری از جمله منچسترسیتی و بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند اما او ترجیح می‌دهد پیراهن رئال مادرید را از فصل آینده به تن کند.

 

نظر شما