شناسهٔ خبر: 52114493 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امیدوارم رویکرد غیرانسانی درقبال مطالبات فوتبال ایران پایان یابد؛

اصولی: سفر اینفانتینو به ایران هنوز مشخص نیست/ حضور تماشاگران برای بازی ایران - عراق منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کروناست

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در بحث حضور تماشاگر همه چیز منوط به تصمیمات ستاد مبارزه با کروناست اما هنوز این ستاد چیزی را به ما اعلام نکرده.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال پیرامون سفر رئیس فیفا به ایران اظهار داشت: و در دیداری که با رئیس فدراسیون در قطر داشت، قول داد که برای بازی ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات به تهران سفر کند و مجموعه‌ای از برنامه‌ها برای حضور وی اتفاق افتاد اما در حال حاضر به خاطر بحث کرونا زمزمه‌هایی مطرح شده که این سفر انجام شود یا خیر. هنوز در واقع خیلی مشخص نیست؛ اگر او به ایران سفر کند، خیلی مسائل با حضور وی برطرف خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: مهم‌ترین دغدغه ما منابع مالی در فیفا و AFC است که به خاطر تحریم‌های طالمانه علیه کشور دسترسی به این منابع میسر نیست. خود رئیس فیفا هم چند بار مکاتباتی در این زمینه داشت و حتی شنیدم او یک بار در توکیو حضور داشته و در جلسه پیگیر این موضوع شده و طرح موضوع کرده اما پاسخ منفی شنیده. امیدوارم این رویکرد تغییر کند تا این رفتار غیرانسانی به پایان برسد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان داشت: در بحث حضور تماشاگر همه چیز منوط به تصمیمات ستاد مبارزه با کروناست اما هنوز این ستاد چیزی را به ما اعلام نکرده چون هر گونه تجمع و برگزاری مراسم باید زیر نظر این ستاد صورت بگیرد و به همین علت هنوز چیزی به فدراسیون فوتبال اعلام نشده.

اصولی در پایان مصاحبه با برنامه سلام صبح بخیر گفت: وحید شمسایی ۲ نفر را پیشنهاد داد و قرار است این نفرات مراحل مذاکره و فنی را طی کنند. ما هم گردش کار این موضوع را گرفتیم و امیدوارم هر چه زودتر در این مورد تصمیم نهایی را بگیریم. در مورد قرارداد خود شمسایی یک سری کارهای اداری وجود دارد که بعد از طی شدن این قرارداد هم امضا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما