شناسهٔ خبر: 52114483 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نیکو کواچ در یک قدمی نیمکت اورتون

سران اورتون با نیکو کواچ برای حضور در این تیم به توافقاتی دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، باشگاه اورتون روز جمعه اعلام کرد فرهاد مشیری، مالک آن، ۱۰۰ میلیون پوند دیگر(تقریبا ۱۲۰ میلیون یورو) به باشگاه اختصاص داده است. این باشگاه لیگ برتری در انگلیس می‌خواهد از این پول برای جبران خسارات ناشی از همه گیری کرونا استفاده کند. علاوه بر این، قرار است با این پول، بازیکنان جدیدی نیز جذب شوند و ساخت ورزشگاه جدید نیز ارتقا یابد. در سه سال گذشته، اورتون در مجموع ۲۶۵ میلیون پوند از دست داده است.

باشگاه اورتون به دلیل ادامه نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل، رافائل بنیتس را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد. در همین راستا دانکن فرگوسن به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال اورتون انگلیس برای دیدارهای آتی این تیم منصوب شد. همان‌طور که دیلی میل گزارش داد، چهار مربی به عنوان جانشین بنیتس اسپانیایی مورد بحث هستند. این شامل نیکو کواچ، مربی پیشین بوندسلیگا در آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ نیز می‌شود، که در ابتدای سال مجبور شد باشگاه دسته اول فرانسه موناکو را ترک کند.  این مربی به توافقات خوبی با سران اورتون رسیده است و به نظر می‌رسد به زودی برای امضای قرارداد راهی بندر لیورپول شود. 

فرهاد مشیری با ۲۰۰ میلیون پوند توانست نیمی از سهام اورتون را به نام خود کند. او که در زمینه‌های تولید فولاد و اپراتور تلفن همراه فعال است، از مدت‌ها پیش به دنبال سرمایه‌گذاری در لیگ برتر انگلیس بوده است.

اورتون با ۱۹ امتیاز از ۱۹ بازی در رده شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. این تیم در چهار بازی اخیر یک امتیاز کسب کرده است. بازی بعدی اورتون امروز(شنبه ۲ بهمن) برابر استون ویلا خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما