شناسهٔ خبر: 52114083 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

قیمت اجاره ماشین در تهران

شرکت رنتینال بهترین ارائه دهنده اجاره خودرو در تهران میباشد که با کمترین قیمت بهترین خودرو های لوکس خارجی و ایرانی را اجاره میدهد

صاحب‌خبر -

رنتینال با پشتیبانی 24 ساعته به شما مردم عزیز تهران و ارائه خدمات رنت ماشین لوکس در تهران میباشد

اجاره ساعتی خودرو بنز یکی از خدمات اصلی شرکت رنتینال میباشد

اجاره خودرو تهران

رنت ماشین در تهران

رنت ماشین تهران چگونه انجام میشود؟ تهرانی ها میتوانند اجاره ساعتی خودرو لوکس را در رنتینال تجربه کنند با ارزان ترین هزینه بهترین کیفیت ماشین هارا از شرکت ما بخواهید

برای رنت خودرو باید مدارک شناسایی خود در دست داشته و با پر کردن فرم شرکت و پرداخت بیانه و هزینه های یک روزه یا چند روزه میتوانید ماشین خود را دریافت کنید

کرایه های خودرو یک روزه از 1 میلیون تومان شروع میشود اما قیمت ماشین های خارجی و ایرانی باهم متفاوت هست

اجاره ساعتی خودرو در تهران

مردم عزیز تهران میتوانند اجاره ساعتی ماشین لوکس را دریافت کنند همچنین شرکت رنتینال ارزانترین ارائه دهنده اجاره ساعتی خودرو ایرانی و خارجی میباشد

با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودرو و سوخت در کشور خرید و نگهداری اتومبیل های شخصی، امری غیر اقتصادی می باشد.

شرکت ها، سازمان ها و ارگان های مختلف در گذشته هزینه های زیادی را برای ناوگان حمل و نقل خود پرداخت می کردند. خرید خودرو های تشریفاتی و لوکس، خرید اتوبوس و … هزینه زیادی را در بر دارد. به علاوه آنکه نگهداری و دستمزد راننده نیز به این هزینه اضافه خواهد شد. بسیاری از شرکت ها از اتومبیل های خریداری شده فقط برای مواقعی خاص استفاده می کنند. اما امروزه می توان به جای صرف بودجه فراوان برای خرید و نگهداری از اتومبیل های تشریفاتی و معمولی برای مصارف شرکت، از اجاره اتومبیل استفاده نمود. در شرکت های اجاره خودرو انواع اتومبیل ها با قیمت های مختلف قابل اجاره هستند.

اجاره خودرو ارزان

اجاره ماشین ارزان سالهاست که در کشور ما متداول شده است که ابتدای این کار از شهرهایی مثل کیش و قشم شروع شد اما امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ موسسات اجاره خودرو به چشم می خورد.

شرکت اجاره خودرو رنتینال نیز یکی از شرکت های اجاره دهنده خودرو در تهران می باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی خودرو مورد نظر خود را با راننده یا بدون راننده با شرایط عالی و قیمت های پایین اجاره نمایید.
همانطور که گفته شد اجاره خودرو به دو صورت امکان پذیر است 1) با راننده 2) بدون راننده
همانطور که در بالا گفته شد، قیمت اجاره خودرو بدون سرنشین به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله مدل اتومبیل، مدت زمان اجاره، مسافت داخل شهر یا بدون شهر و … .
از جمله مزایای اجاره خودرو بدون راننده می توان به
1) صرفه جویی در هزینه سفر
2) حریم شخصی
3) صرفه اقتصادی نسبت به خرید خودرو
4) صرفه جویی در هزینه نگهداری خودرو
اشاره کرد.
اجاره خودرو ارزان

چرا اجاره خودرو از رنتینال

ممکن است شرایطی پیش بیاید که شما نیاز به اجاره خودرو برای خود داشته باشید مثلا برای عروسی، مسافرت یا حتی ممکن است ماشین شخصی شما خراب شده باشد و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، مایل باشید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید.

و یازمانی شما شرکتی دارید و میزبان مهمانهای خارج از کشور هستید و نیاز به اجاره خودرو دارید.

موسسه رنتینال می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشد.

این موسسه فعالیت خود را از دهه ۸۰ شمسی آغاز کرد و با داشتن سال ها تجربه در ارائه خدمات کرایه اتوموبیل ، یکی از مورد اعتماد ترین و شناخته شده ترین مراکز برای اجاره انواع خودرو می باشد.

انواع خودروهای رنتینال شامل:

1) لند کروز

2) بنز s500

3) پورشه باگستر

4) پورشه ماکان

5)Hyundai Santafe new

6) BMW 528

7) BENZ E200

8) لکسوس ( nex 200)

اجاره خودرو بنز benz

از مجموعه اتومبیل سازی بنز در شرکت رنتینال (بهترین اجاره خودرو تهران) مدل های زیر قابل اجاره هستند:

  • BENZ C200
  • BENZ E200
  • BENZ S500
  • BENZ CLS 550
  • BENZ E350
  • BENZ E250

اجاره این خودرو ها به دو صورت با راننده یا بدون راننده امکان پذیر است.

اجاره خودرو های بنز با راننده : این روش از اجاره اتومبیل برای آن دسته از عزیزانی که مدارک کافی برای اجاره خودرو بدون راننده را ندارند بسیار مناسب می باشد. سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی می توانند هر تعداد از مدل هایی که مورد نظرشان است را برای اجاره با راننده از حداقل 4 روز قبل رزرو نمایند. مدل های ارائه شده از اتومبیل های بنز در اجاره خودرو رنتینال برای تشریفات و استقبال بسیار مناسب هستند. برای اجاره خودرو با راننده نیازی به ارائه ضمانت نیست و راننده همراه با اتومبیل مورد نظر به محل شما اعزام می گردد.

اجاره خودرو های بنز بدون راننده : در صورتی که شرایط و مدارک کافی برای اجاره اتومبیل را دارید می توانید، خودروی مورد نظر خود را بدون راننده اجاره نمایید و تجربه بی نظیری از رانندگی با اتومبیل های لوکس به دست بیاورید. همچنین در صورت نیاز خودرو مورد نظر در محل شما تحویل داده خواهد شد.

قیمت اجاره ماشین در تهران چقدر است؟

اگر میخواهید ارزانترین اجاره خودرو در تهران را پیدا کنید باید بگوییم ما یکی از بهترین شرکت های اجاره ماشین هستیم که با 10 سال سابقه در زمینه اجاره خودرو همواره به مردم عزیز تهران خدمت رسانی میکنیم

هزینه اجاره ماشین خارجی در سایت قابل مشاهده میباشد و از شبی 1 میلیون تومان به بالا میباشد همچنین قیمت اجاره خودرو ایرانی از شبی 500 هزار تومان شروع میشود

برای اطلاع دقیق از کرایه های ماشین میتوانید با کارشناسان رنتینال در ارتباط باشید

اجاره خودرو لوکس در تهران

اجاره خودرو لوکس در تهران رانندگی با خودرو های لوکس و گران قیمت آرزوی بسیاری از افراد است. اما همانطور که می دانید این قبیل اتومبیل ها قیمت های بالایی دارند و هر شخصی توان مالی خرید آنها را ندارد. اما می توان از راهی دیگر تجربه رانندگی با خودرو های لوکس را کسب نمود. خوشبختانه اغلب موسسات اجاره خودرو و رنت اتومبیل، ماشین های مدل بالا را با قیمت های مناسب اجاره می دهند. شما می توانید با فراهم آوردن مدارک لازم و پرداخت هزینه اجاره، بر این اتومبیل ها سوار شوید.

شاید از خود بپرسید چه کسانی متقاضی اجاره خودرو های لوکس هستند؟

 مدیران شرکت ها نیز از مشتریان دائمی اجاره اتومبیل های مدل بالا هستند. شرکت ها و اداره های مختلف می توانند از خودرو های لوکس و مدل بالا برای تشریفات و استقبال از میهمانان خارجی خود و ترانسفر فرودگاهی نیز استفاده نمایند.

همچنین از خودرو های مدل بالا برای ماشین عروس نیز استفاده می شود.

منظور از اتومبیل های گران قیمت و لوکس، خودرو هایی است که آپشن و تجهیزات بیشتری نسبت به ماشین های دیگر دارند. خودرو های بنز، بی ام و، پورشه و … از این قبیل اتومبیل ها هستند.

خودرو های گران قیمت لوکس یکی از دغدغه های مردم عزیز تهران میباشد که قیمت هجومی را دارد اما شرکت رنتینال دیگر نیازی نیست نگران هزینه کرایه آن باشید

اجاره خودرو لوکس

همچنین میتوانید از لینک زیر تمامی خدمات اجاره خودرو رنتینال استفاده کنید

https://rentinal.info/

نظر شما