شناسهٔ خبر: 52113894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پیشنهاد باورنکردنی برای سردار آزمون؛ ۱۲ میلیون یورو!

سردار آزون مهاجم ایرانی باشگاه زنیت با پیشنهادی باورنکردنی روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

فرارو : داستان سردار آزمون و باشگاه زنیت آن قدر خسته کننده شده که مخاطب دیگر کشش پیگیری این موضوع را ندارد! شایعه درباره خروج سردار آزمون از زنیت، به قدری زیاد شده که مشخص نیست واقعا قرار است چنین اتفاقی رخ دهد یا خیر.

به گزارش فرارو، در بین تمامی شایعاتی که درباره سردار آزمون به گوش رسیده به نظر می‌رسد جدی‌ترین آن‌ها مربوط به پیشنهاد باشگاه لیون فرانسه است. پیشنهادی که در تابستان توسط زنیتی‌ها رد شد و در زمستان هم تکرار شده است. با این وجود، اما از آنجا که فقط ۶ ماه به پایان قرارداد سردار آزمون با زنیت مانده، باشگاه لیون با ۳ میلیون یورو در پی جذب مهاجم ۲۷ ساله ایرانی بود که این رقم با مخالفت مسئولان باشگاه روسی روبرو شده است.

با این حال روز گذشته در گزارشی که رسانه‌های فرانسوی نوشته اند، دلیل دوری سردار آزمون از لیون، پیشنهاد یک تیم لیگ برتری جدید به این بازیکن ایرانی آنهم با رقم باورنکردنی است. آنطور که «ار ام سی» فرانسه نوشته، مسئولان باشگاه برنلی انگلیس برای خرید سردار آزمون در همین زمستان رقم ۱۲ میلیون یورو پیشنهاد داده اند که با توجه به ماه‌های آخر حضور این بازیکن در زنیت، این رقم بسیار قابل توجه است.

پیش از این از نیوکاسل انگلیس به عنوان مشتری انگلیسی سردار آزمون نام برده می‌شد، ولی حالا به نظر می‌رسد برنلی با پیشنهادی باورنکردنی برای سردار آزمون از راه رسیده است. با این حال مسئله الان نه زنیت بلکه خود سردار آزمون است که به مسئولان باشگاه خبر داده می‌خواهد تا پایان قراردادش در این باشگاه روسی بماند و در تابستان، مقصد بعدی اش را انتخاب کند. با این وجود، پیشنهاد ۱۲ میلیون یورویی، چیزی نیست که زنیتی‌ها به راحتی از کنارش عبور کنند. آن‌ها حالا کار سختی برای راضی کردن سردار آزمون برای خروج از روسیه خواهند داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما