شناسهٔ خبر: 52113688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد | اولین حضور ثابت یک سرخپوش در ترکیب؟

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته شانزدهم به مصاف فولاد می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس امروز در حالی در رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد اهواز است که دیدار رفت دو تیم در اهواز با نتیجه سه بر یک به سود سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرده بود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی اکنون با ۳۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفته‌اند و با توجه به اختلاف سه امتیازی با استقلال صدرنشین با تمام قوا به مصاف فولاد خواهند رفت، اگرچه گل‌محمدی در این دیدار عیسی آل کثیر، حامد پاکدل، امید عالیشاه و سیامک نعمتی را در اختیار ندارد.

در طرف دیگر فولادی‌ها حالا با جواد نکونام به شرایط به مراتب بهتری نسبت به اوایل فصل در لیگ رسیده‌اند و اکنون با ۲۱ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند. به همین خاطر فولادی‌ها برای رسیدن جای بهتر در جدول حریف سرسختی برای سرخ‌پوشان پایتخت خواهند بود. 

در بازی امروز حامد لک مثل همیشه تنها گزینه گل‌محمدی در درون دروازه‌بان خواهد بود.

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و فرشاد فرجی، چهار مدافع خط دفاعی سرخ‌پوشان را در برابر فولاد تشکیل خواهند داد. هر چند احتمال دارد یحیی در بازی امروز صفروف را در ترکیب اصلی قرار دهد.

میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و احسان پهلوان هافبک‌های پرسپولیس تهران در تقابل با فولاد خواهند بود.

در خط‌هجومی پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر رباط پاره کرده، امید عالیشاه و حامد پاکدل هم هفته‌هاست مصدوم هستند و فقط مهدی عبدی در پست تهاجمی پرسپولیسی امید اول گلزنی‌شان است، وحید امیری گزینه کناری عبدی خواهد بود تا با او در خط هجومی زوج این تیم در مقابل فولاد را تشکیل دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

نظر شما