شناسهٔ خبر: 52112960 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قاسمی در گفتگو با مهر:

نسل جوان و آینده‌داری در حال ورود به عرصه کشتی هستند

علیرضا هنرمنش

قهرمان اسبق سنگین وزن کشتی آزاد المپیک معتقد است مدعیان جوان و باانگیزه ای در حال ورود به رده بزرگسالان هستند که می‌توانند در آینده افتخارات زیادی کسب کنند.

صاحب‌خبر -

کمیل قاسمی یکی از آزادکاران اسبق تیم ملی کشتی ایران که افتخارات بزرگی را در عرصه جهان و المپیک کسب کرده در خصوص رقابت‌های قهرمانی کشتی به خبرنگار مهر گفت: من با حضور در سالن مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی گرگان برگزار شد، شاهد مبارزات خوبی از سوی کشتی گیران جوان بودم که واقعاً جای امیدواری است.

وی افزود: مطمئناً حضور و درخشش این مدعیان تازه وارد و نسبتاً گمنام، نشان‌دهنده این است که نسل قبلی کشتی ما در حال جوان شدن است و ما بزودی شاهد ورود کشتی گیران تازه نفس و آینده داری در تیم ملی بزرگسالان خواهیم بود.

دارنده مدال طلا و نقره بازی‌های المپیک ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب و مثبت در حال حاضر تلاش و انگیزه بالای کشتی گیران رده نوجوانان و جوانان برای رسیدن به رده بزرگسالان با همان کیفیت و توانایی مطلوب است. مطمئناً ما می‌توانیم با ادامه این روند بزودی نفرات خوب را در رده بزرگسالان داشته باشیم که جایگاه خود را در میادین داخلی و بین المللی تثبیت کرده اند.

قاسمی با اشاره به اینکه پیشرفت این جوانان نویددهنده روزهای خوبی در کشتی ایران است ادامه داد: مطمئناً با جذب و حمایت این جوانان آینده دار و همچنین سرمایه گذاری صحیح و رفع نواقص این مدعیان تازه نفس، می‌توان شاهد درخشش و تاخت و تاز آنها در رقابت‌های جهانی بزرگسالان باشیم و در نهایت نتایج خوبی بگیریم.

ملی پوش اسبق سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران در پایان به اجرای دقیق چرخه انتخابی تیم ملی از سوی کادر فنی تاکید کرد و گفت: می‌توان به نتایج اجرای صحیح و عدالت محور چرخه انتخابی امیدوار بود. البته کادر فنی هم باید به همان صورت که وعده دادند، مصوبات چرخه انتخابی را اجرایی کنند. طبیعتاً با اجرای دقیق چرخه انتخابی حق هیچ کشتی گیری هم تضییع نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیل قاسمی یکی از موفق ترین کشتی‌گیران ایران و جهان محسوب می‌شود که علاوه بر عنوان تنها سنگین وزن طلایی ایران در المپیک، عناوین مختلف قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا و جهان را نیز در کارنامه دارد.

نظر شما