شناسهٔ خبر: 52112680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هفته شانزدهم لیگ برتر؛ جام خلیج‌فارس

پرسپولیس - فولاد/ پیش‌سوپرجام با طعم افتتاحیه نیم‌فصل!

پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت در نخستین هفته دور برگشت لیگ بیست و یکم از ساعت ۱۸ امروز _ دوم بهمن‌ماه _ میزبان شاگردان نکونام خواهند بود. پرسپولیسی‌ها در شرایطی به مصاف فولاد می‌روند که نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلالِ صدرنشین هستند و ازآنجاکه اردوگاه حریف سنتی‌شان مورد حمله ویروس کرونا قرار گرفته، این فرصت را دارند تا بیش‌ازپیش به صدر نزدیک شوند. آن سوی میدان، فولاد پس از خداحافظی زودهنگام از جام حذفی به دنبال آن است که تهران را دست پر ترک کند.

شاگردان یحیی؛ تشنه بازپس‌گیری صدر

شاگردان گل‌محمدی این روزها در بهترین فرصت خود از ابتدای فصل قرار گرفته‌اند. آن‌ها در جام حذفی، ذوب‌آهن را در فولادشهر با سه گل شکست دادند تا با قدرت‌نمایی و به راحتی هر چه تمام‌تر پا به مرحله بعدی بگذارند.

حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند بتوانند در لیگ نیز فاصله امتیازی خود را با استقلال جبران کنند. مثبت شدن تست کرونای بازیکنان زیادی از آبی‌پوشان، وضعیت این تیم را بحرانی کرده که این موضوع، فرصت مناسبی برای پرسپولیس و سایر رقبا است تا جای شاگردان مجیدی را در صدر جدول تصاحب کنند. علاوه بر این ماجرا، سرخ‌پوشان در تلاش هستند با روحیه‌ای خوب به تعطیلات زمستانی بروند.

حاشیه‌های تمام‌نشدنی چند وقت اخیر پرسپولیس

حواشی مختلفی طی هفته گذشته گریبان‌گیر پرسپولیسی‌ها بود و هنوز هم این تیم را رها نکرده است. تغییرات مدیریتی و برخی انتصابات عجیب و غریب از یک سو و شایعه استعفای گل‌محمدی بعد از دیدار مقابل فولاد و شایعه شکایت ۹۳۰ هزار یورویی شب گذشته رادوشویچ، شرایط سختی را از نظر روحی و روانی برای پرسپولیس رقم زده است.

پیش‌سوپرجام!

اگر چه بعد از برگزاری بازی‌های این هفته، لیگ برتر سه هفته تعطیل خواهد اما پرسپولیس و فولاد باید ۱۶ روز دیگر در سوپرجام به مصاف یکدیگر روند. پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و فولاد، قهرمان جام حذفی فصل پیش است که حالا باید برای تعیین قهرمان سوپرجام در سیرجان به مصاف هم روند.

نکونام و تلاش برای بستن یک تیم آسیایی

فولاد خوزستان که در دور رفت، شکست تلخی را مقابل پرسپولیس با هدایت ویسی تجربه کرد، حالا با جواد نکونام سعی در احیای دوباره خود دارد. آن‌ها یکی از دو نماینده فوتبال ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهند بود؛ با این حال از جام حذفی کنار رفتند تا تمرکزشان معطوف دو جام دیگر شود.

از گوشه و کنار، لیست نقل و انتقالاتی بلندبالای جواد نکونام برای نیم فصل دوم شنیده می‌شود که نام بسیاری از سرخابی‌های پایتخت نیز در آن به چشم می‌خورد. به ادعای برخی رسانه‌ها، فولاد با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان جذب مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی از پرسپولیس شده است. به نظر می‌رسد فولاد قصد دارد تیم قدرتمندی را روانه لیگ قهرمانان کند.

نظر شما