شناسهٔ خبر: 52109562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جهاد اسلامی: کشتار غیرنظامیان یمنی با هواپیماهای آمریکایی گواه شکست متجاوزان است

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد کشتار غیرنظامیان یمنی با هواپیماهای آمریکایی گواه شکست ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی در میدان نبرد با نیروهای مسلح یمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین جرایم ائتلاف سعودی-اماراتی علیه ملت عربی و مسلمان یمن را محکم کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، در بیانیه این جنبش آمده است: هدف قرار دادن عمدی غیرنظامیان در یمن توسط هواپیماهای آمریکایی و چه بسا با مشارکت هواپیماهای دشمن صهیونیستی، گواه شکست متجاوزان در جبهه های جنگ است.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این حملات تلاشی مذبوحانه و بی ارزش برای شکستن اراده مردمی است که تصمیم گرفتند دیکته رژیم‌هایی را که سرنوشت خود را به سرنوشت سیاست‌های آمریکایی-صهیونیستی در منطقه گره زدند و فلسطین و بیت المقدس را رها کردند، نپذیرند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ایستادگی و همبستگی خود با ملت برادر یمن در برابر تجاوزات ناعادلانه در همه اشکال آن تاکید می‌کنیم و مطمئن هستیم که مردم یمن با همه جانفشانی‌ها بر دشمن متجاوز پیروز خواهند شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی کامل با خانواده‌های قربانیان و ملت برادر یمن، گفت: ما خواهان اقدام قوی جنبش آزادی خواه ملی عربی و ملت های امت اسلامی برای توقف تجاوز علیه یمن هستیم.

انتهای پیام/.

نظر شما