شناسهٔ خبر: 52108554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خوزستان: توسعه زیرساخت‌های شهرستان حمیدیه شتاب می‌گیرد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان حمیدیه گفت: طرح ها و پروژه‌های متعددی در حمیدیه در دستور کار قرار گرفته و در ماه‌های آینده برخی مشکلات این شهرستان از جمله آبرسانی، فاضلاب و بخش بیمارستانی برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز جمعه در حاشیه بازدید از مناطق کم برخوردار شهرستان حمیدیه و بخش های بهداشت و درمان و آبرسانی این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان نداشتن شبکه فاضلاب است که فاز نخست آن تصویب شده و به زودی اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: تصفیه خانه آب شرب حمیدیه نیز به مناقصه گذاشته شده و تا پیش از پایان سال تکمیل می شود.

خلیلیان با بیان اینکه طرح هایی نیز بخش تامین آب کشاورزی حمیدیه در دستور کار قرار گرفته است یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان نبود صنایع تبدیلی مرتبط با بخش کشاورزی است که می‌تواند در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده کمک شایانی برای مردم باشد لذا در این راستا طرح ویژه ای پیش بینی شده است.

وی گفت: برخی از طرح ها و پروژه ها در بخش های مختلف در شهرستان حمیدیه در حال اجرا بوده و به سایر پروژه ها نیز شتاب بیشتری داده می شود.

خلیلیان گفت: بیمارستان محلی این منطقه نیز با کمبودهایی همراه است و اگرچه تجهیزات خوبی به آن اضافه شده اما همچنان نیازمند کارهای تکمیلی است تا خدمات درمانی بهتری به مردم ارایه کند.

وی با بیان اینکه احداث یک پل در شهرستان حمیدیه یکی از مواردی است که سال ها به تاخیر افتاده است اظهار داشت: برای احداث این پل نیز باید سازو کار مناسبی پیش‌بینی کرد.

استاندار خوزستان در بازدید از کوی مستضعفین، کوی انقلاب، کوی توحید، کوی فرهنگیان، بیمارستان شهدای حمیدیه و روستای سید جابر شهرستان حمیدیه از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر(عج) از روند خدمت‌رسانی این مجموعه به مردم شهرستان حمیدیه بازدید کرد.

حمیدیه سال ۹۰ از  اهواز جدا و به شهرستان تبدیل شد.

نظر شما