شناسهٔ خبر: 52108536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتشار نامه سرگشاده خاتمی در هفته آینده؟!

فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند..

صاحب‌خبر -

دیدار حسن روحانی رئیس جمهور سابق، علی‌اکبر ناطق نوری رئیس مجلس پنجم، محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات و سیدحسن خمینی که طی هفته‌های گذشته صورت گرفته، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

یکی از نزدیکان حسن روحانی درباره این دیدار گفت: این دیدار برای موضوعی خاص برگزار نشده بلکه یک دید و بازدید معمولی بوده است. افراد سیاسی با هم جمع می‌شوند و مسائل را تحلیل می‌کنند.

وی در همین خصوص ادامه داد: آقای روحانی بعد از پایان ماموریت خود در دولت دیدارهای زیادی داشته است. بعضی اوقات این دوستانی که شما از آنها نام بردید به دیدار آقای روحانی آمدند و جلسه اخیر هم پاسخ آقای روحانی به دیدار این دوستان بوده است.

نامه سرگشاده خاتمی در هفته آینده؟!

بیشتر بخوانید:

چه طور قبل از انتخابات می‌گفتند ما برنامه‌ای برای مسدودسازی اینترنت نداریم؟

گفتگوی‌چالشی درباره"از واکسن تا برجام؛روحانی چه کرد؟رییسی چه کرد؟"

جواد امام نیز درباره این دیدار گفته است: این دیدارها یک بازدید معمولی است که شاید هرچند وقت یک بار انجام شود.

او گفته این دیدارها مربوط به هفته‌های اخیر هم نبوده است؛ دیدار منظمی نیست که بخواهیم بگوییم ادامه دار هست یا نه. حتی این دیدارها تشکیلاتی هم نیست که ادامه دارد باشد.

هرچند که نزدیکان دو رئیس جمهور پیشین تاکید دارند که این دیدار یک دیدار عادی بوده است اما یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت که در این دیدار درباره آرایش سیاسی قدرت در کشور، مذاکره با 1+4 و قراردادهای ایران با روسیه و چین بحث و تبادل و نظر صورت گرفته است.

او گفت: خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند.

21231

نظر شما