شناسهٔ خبر: 52108325 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کولیوندخبر داد

رایزنی هلال احمر برای تسهیل در استخدام امدادگران و نجاتگران

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: رایزنی‌های لازم با سازمان امور استخدامی و نهادهای مربوطه انجام خواهد شد تا روند استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب تسهیل پیدا کند. ما به دنبال اقناع مسئولین برای استخدام امدادگران ونجاتگران هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر امروز با همراهی مسئولین و نمایندگان سازمان امور استخدامی کشور، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و دیگر مسئولان از پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در آزادراه تهران-کرج و همچنین پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند در شمال پایتخت بازدید کردند و با امدادگران و نجاتگران و مسئولین حاضر در این پایگاه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

رئیس جمعیت هلال احمر در این بازدید اظهار کرد: به غیر از موضوع داوطلبان، ۱۲ هزار امدادگر و نجاتگر داوطلب در سطح کشور به هموطنان امداد رسانی می‌کنند و این افراد در پایگاه‌های امداد و نجات حداقل ۱۰ روز شیفت کاری را پشت سر می گذارند و در واقع نباید اسم امدادگران و نجاتگران را داوطلب گذاشت. 

وی گفت: اکثر امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در کشور در سخت ترین شرایط که هیچ فردی قادر به خدمت نیست، در حال خدمات رسانی هستند و باید شرایط استخدام این افراد تسهیل شود و یا اگر استخدام نشدند، بیمه این افراد در صورت بروز حوادث برای خودشان، تأمین شود تا از خدمتی که داشته‌اند، متضرر نشوند. 

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: تلاش ما این است که هماهنگی های لازم با سازمان امور استخدامی و نهادهای مربوطه را داشته باشیم و بتوانیم برای استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر، اقداماتی را انجام دهیم. 

کولیوند ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا روحیه ایثارگری را در بین نجاتگران گسترش دهیم‌. 

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در هر شیفت پایگاه امداد و نجات باید ۸ نفر نیروی عملیاتی حضور داشته باشد که ضروری است با توجه به اهمیت تامین منابع انسانی ثابت و معین در این پایگاه‌ها جهت تکمیل و نظام بخشی به فرآیند خدمت رسانی به هموطنان و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه، هر چه سریعتر روند استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب را تسهیل ببخشیم. 

بر اساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، در پایان این بازدید نیز نماینده سازمان امور استخدامی کشور گفت: با پیگیری های مجدانه‌ای که از طرف رئیس جمعیت هلال احمر شده است، در صورت عدم وجود منع قانونی و طی نمودن فرآیندهای قانونی لازم، تلاش خواهیم کرد موضوع استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب و زحمتکش جمعیت هلال احمر را پیگیری و در این خصوص برنامه ریزی هایی را انجام خواهیم داد تا بزودی بتوانیم شاهد این امر که باعث افزایش کیفیت خدمت رسانی به هموطنان خواهد شد، باشیم.

انتهای پیام

نظر شما