شناسهٔ خبر: 52107983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرتتا: فشار زیادی برای پیروزی روی ماست

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش فشار زیادی را برای پیروز شدن در بازی‌هایش تحمل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز یکشنبه در چارچوب‌ رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان برنلی است.

این در حالی است که آنها شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه برابر لیورپول شکست خورده و از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماندند.

اخراج توماس پارتی در این دیدار به این معناست که حالا این بازیکن نیز مانند گرانیت ژاکا به دلیل دریافت کارت قرمز برای بازی مقابل برنلی در دسترس آرتتا قرار ندارد.

آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر برنلی به خبرنگاران گفت:« من به بازیکنان کاری که برابر لیورپول انجام دادیم را نشان خواهم داد. ما عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتیم اما این برای پیروزی مقابل آنها در طول دو بازی کافی نبود و این سطحی است که من دنبال رسیدن به آن هستم.»

 

 

این مربی اسپانیایی درباره شرایط تیمش اظهار داشت:« ما اینجا هستیم که در بازی‌ها به پیروزی برسیم و به همین دلیل فشار زیادی روی ما است. می‌دانیم برای رسیدن به این سطح باید در چند بازی به پیروزی برسیم اما نمی‌توان بیش از حد نگاه رو به جلو داشت.»

سرمربی آرسنال با اشاره به مشکلاتی که تیمش در هفته‌های اخیر تجربه کرده اضافه کرد:« اتفاقات بسیاری در چند هفته اخیر رخ داده است. مدیریت این تیم و این بازیکنان کار دشواری بوده چون ما بازیکنان بسیاری را از دست دادیم. باید در بازی روز یکشنبه به پیروزی برسیم و پس از آن به ادامه مسیر نگاه کنیم چون پس از آن یک وقفه داریم و می‌توانیم امیدوار باشیم که بعضی از بازیکنان به جمع ما برگردند.»

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا هیچ یک از غایبان این تیم برای بازی روز یکشنبه به ترکیب برمی‌گردند یا خیر گفت:« نمی‌دانم، ما باید روز به روز پیش برویم. دلایل متفاوتی وجود دارد که چرا آنها با ما نیستند و من همه شرایط را ارزیابی خواهم کرد. همه آنها دوست دارند در سریع‌ترین زمان ممکن برگردند اما بعضی از آنها نمی‌توانند اینجا باشند و امیدواریم که کس دیگری را برای روز یکشنبه از دست ندهیم. این بازی مهمی برای ما پس از آن شکست ناامیدکننده است و می‌خواهیم خیلی زود به مسیرمان برگردیم.»

برچسب‌ها:

نظر شما