شناسهٔ خبر: 52107819 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ترکیب احتمالی تیم‌ملی کشتی‌آزاد برای رویارویی با آمریکا

تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا قرار است روز ۲۳ بهمن ماه در آرلینگتون تگزاس مصاف دوستانه‌ای با هم داشته باشند و از این رویارویی با نام «مسابقه در بالپارک» یاد شده است.

صاحب‌خبر -

با توجه به پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، به نظر می‌رسد ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف دوستانه با آمریکا مشخص شده است.

به گزارش خبر ورزشی، تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا قرار است روز ۲۳ بهمن ماه در آرلینگتون تگزاس مصاف دوستانه‌ای با هم داشته باشند و از این رویارویی با نام «مسابقه در بالپارک» یاد شده است.

پیش از این اعلام شده بود که بعد از مسابقات قهرمانی کشور، با توجه به تغییر وزن چند تن از اعضای تیم ملی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو، در مورد نفرات اعزامی به آمریکا تصمیم‌گیری خواهد شد.

به این ترتیب شنیده می‌شود علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم، مجید داستان در ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، عرفان الهی در ۷۰ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسمپور در ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم آزادکاران ایران در سفر به تگزاس خواهند بود.

این در حالی است که تیم آزاد ایران در مسابقات جهانی نروژ رحمان عموزاد را در ۶۱ کیلوگرم و امیرمحمد یزدانی را در ۶۵ کیلوگرم در اختیار داشت که یزدانی با تغییر وزن، در مسابقات کشوری نفر سوم ۷۰ کیلوگرم شد.

برچسب‌ها:

نظر شما