شناسهٔ خبر: 52107155 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

هفته آینده صورت می‌گیرد؛

بررسی طرح آموزش پزشکی/ وزیر علوم به کمیسیون آموزش مجلس می‌رود

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آینده دعوت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی را در دستور کار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از خانه ملت، دستور کار هفته آینده کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اعلام شد. در روز یکشنبه، ایرادات شورای نگهبان در خصوص لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان با حضور نماینده آن شورا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، در روز دوشنبه از محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور پاسخگویی به سوالات سیدمحمد مولوی، نماینده مردم آبادان (۲ فقره)، محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو (۲ فقره)، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی (۲فقره)، سیدسلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه، محمود عباس‌زاده‌مشکینی، نماینده مردم مشکین‌شهر و علی علیزاده، نماینده مردم مراغه و عجب شیر، دعوت می‌شود.

لازم به ذکر است، در روز سه‌شنبه نیز طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت، در دسترسی به خدمات درمانی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بررسی می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۴/

نظر شما