شناسهٔ خبر: 52106950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کریمی: برای رسیدن به هماهنگی لازم نیاز به زمان داریم

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برای اینکه بتوانیم به آن هماهنگی لازم که مد نظر کادر فنی تیم ملی قرار دارد برسیم، نیاز به زمان داریم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در اولین بازی خود در رقابت‌های آسیا مرکزی (کافا) امروز به مصاف ازبکستان رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد. فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و زننده یکی از گل‌های این مسابقه بعد از بازی با ازبکستان صحبت‌هایی انجام داد.

امروز موفق شدیم بازی خوبی برابر ازبکستان به نمایش بگذاریم. به دلیل ۲ سال تعطیلی که گریبان گیر تیم ملی فوتسال بانوان بود ما هنوز با یکدیگر زیاد هماهنگ نشدیم. در هر صورت بازیکنان جوانمان در بازی امروز خیلی خوب ظاهر شدند و ما هم توانستیم در کنار آن‌ها عملکرد موفقی داشته باشیم. در کل برای اینکه بتوانیم به آن هماهنگی لازم که مد نظر کادر فنی قرار دارد برسیم نیاز به زمان داریم. به هر حال ایرانی‌ها یک چیزی نسبت به بقیه کشور‌ها بیشتر دارند و آن هم غیرت است. در رقابت‌های کافا همه تیم‌ها آماده هستند و در بازی امروز با ازبکستان این تیم خیلی ما را تحت فشار قرار داد و نشان می‌دهد که بازی‌ها از سطح بالایی برخورد ار است.

بیشتر بخوانید

ملی پوشان فوتسال بانوان کشورمان فردا در دومین بازی خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) باید از ساعت ۱۸ به وقت محلی رو در روی تاجیکستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما