شناسهٔ خبر: 52106335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نخستین مقصد بازدید میدانی رئیس‌جمهور در کرمان

رئیس‌جمهور بعدازظهر جمعه پس از ورود به استان کرمان، بازدید میدانی و دیدار با اهالی سیل‌زده را شروع کرد و در نخستین نقطه به روستای نهضت‌آباد شهرستان رودبارجنوب رفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سید ابراهیم رئیسی در این بازدید ضمن مشاهده شرایط زندگی اهالی سیل زده با برخی از مردم از نزدیک به گفتگو نشست.

رئیس جمهور در جمع مردم روستای سیل زده نهضت آباد از توابع شهرستان رودبارجنوب اعلام کرد: مسئولان جبران خسارت کشاورزان و دامداران را جبران می‌کنند.

او افزود: در کنار کار‌های کوتاه مدت اقدامات بلندمدت نیز نیاز است که احداث سیل بند‌های جیرفت است و جزو برنامه‌های دولت به شمار می‌رود

رئیسی تاکید کرد:خسارت خانواده‌ها که اثاثیه منزل آنان دچار مشکل شده جبران می‌شود که در برخی نقاط آغاز شده و در حال تکمیل است.

*رئیس جمهور در بدو ورود به کرمان مورد استقبال استاندار و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

علی زینی وند استاندار کرمان نیز در دیدار با رییس جمهور گزارشی از آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کرمان را ارائه داد.

پس از آن بازدید میدانی رئیس جمهور از مناطق سیل زده شروع شد که در نخستین مقصد، حجت الاسلام رئیسی به شهرستان رودبارجنوب رفت که بیشترین میزان خسارت را در سیل اخیر و نیز سیل هفته گذشته تجربه کرده است.

رئیس جمهور که روز گذشته در مسکو حضور داشت، از روسیه رئیس دفتر خود را مامور کرده بود در تماس با وزیر کشور و استاندار کرمان، وضعیت سیل زدگان جنوب کرمان را پیگیری کند.

همچنین آقای رئیسی بامداد جمعه و بلافاصله پس از ورود از روسیه به فرودگاه مهرآباد، شخصا با استاندار کرمان تماس گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در امدادرسانی ابلاغ کرد.

جنوب و شرق استان کرمان در ۲ مقطع، طی روز‌های اخیر و نیز هفته گذشته درگیر سیلاب و خسارت‌های سنگین شده است.

سفر سرزده رییسی به جنوب کرمان درحالی است که وزیر کشور نیز روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در این مناطق حضور داشت و از نزدیک از مناطق سیل زده بازدید کرد.

همچنین از صبح امروز وزیر آموزش و پرورش به جنوب کرمان رفته و بازدیدی از مدارس آسیب دیده از سیل داشته است.

نظر شما