شناسهٔ خبر: 52106140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فرناندز: با منچستریونایتد شایسته کسب یک جام هستیم

رکنا ورزشی: ستاره پرتغالی شیاطین سرخ بار دیگر جاه طلبی‌های خود در منچستریونایتد را بیان کرده است

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ورزشی، برونو فرناندز بار دیگر بر تمایل خود برای کسب جام‌های بزرگ در منچستریونایتد تاکید کرد. او در طول گفت‌وگوی اختصاصی، مشتاق بود به این نکته اشاره کند در حالی که پیراهن قرمز را بر تن دارد، هرگز از مبارزه برای افتخارات تیمی دست نخواهد کشید، اگرچه کسب جوایز فردی همیشه باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود، مانند جایزه بازیکن سال.

او به یونایتد ریویو گفت: "البته، فکر می‌کنم همیشه بردن جام‌های فردی مهم است." به عنوان یک بازیکن، شما همیشه می‌خواهید جام‌های تیمی را به دست آورید، جام‌هایی که واقعاً مهم هستند، اما مشخصاً جام‌های فردی، برای ما، داشتن چنین جام‌هایی برای بالا بردن شما بسیار مهم است.

وی افزود: "این به شما اعتماد به نفس می‌دهد، سخت کار کردن، ادامه جنگیدن و درک چیزهای بیشتری قطعا به سراغ شما خواهد آمد. شما باید راه خود را ادامه دهید، بهترین راهی که می‌توانید. من فکر می‌کنم، اگر چنین اعتباری را به دست آورید، باید بدانید که انتظارات از شما هر روز بیشتر و بیشتر خواهد شد.»

هنگامی که از فرناندز پرسیده شد که پس از نزدیک به دو سال در اولدترافورد، جاه طلبی‌های او چیست، فرناندز در پاسخ خود صریح بود. او که هنوز از درد باخت در فینال لیگ اروپا به ویارئال رنج می‌برد، مصمم است که دست‌هایش را به یک جام برساند زیرا احساس می‌کند این همان چیزی است که همه در باشگاه نه تنها می‌خواهند، بلکه لیاقتش را هم دارند.

او تاکید کرد: "جاه طلبی من هنوز همان است." من می‌خواهم با باشگاه جام‌هایی را به دست بیاورم. این همیشه تا آخرین روزی که در باشگاه هستم در ذهن من خواهد بود. نمی‌دانم چه زمانی خواهد بود، اما تا آن زمان، باور خواهم کرد که می‌توانم با این باشگاه جام‌ها را کسب کنم. این باشگاه چون فکر می‌کنم ما می‌توانیم و فکر می‌کنم باشگاه شایسته آن است، هواداران و همچنین بازیکنان، ما شایسته کسب یک جام هستیم. هر زمان که باشد، ما باید آن را گام به گام انجام دهیم و بفهمیم که آن ویژگی‌ها را داریم، اما باید بفهمیم که چگونه این کار را انجام دهیم، چگونه همه چیز را کنار هم بگذاریم.

ستاره پرتغالی شیاطین سرخ توضیح داد: "البته در لیگ جزیره خیلی شانس ما برای رسیدن به جام دور است. ما باید واقع بین باشیم و باید برای چهار تیم برتر و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده بجنگیم. در عین حال برای لیگ قهرمانان و جام حذفی بجنگیم. برایم مهم نیست مردم در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان یا جام حذفی چه فکری می‌کنند یا می‌توانند بگویند. فکر می‌کنم شانس بردن آن، ویژگی‌های قهرمانی و مهم‌تر از همه در آن رقابت‌ها را داریم. تا زمانی که خارج از زمین نباشیم، باید باور داشته باشیم که می‌توانیم در این رقابت‌ها پیروز شویم.»

انتهای پیام/

نظر شما