شناسهٔ خبر: 52102597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس جمهور وضعیت سیلزدگان جنوب کرمان را جویا شد

رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، وضعیت سیلزدگان جنوب استان را جویا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد جمعه اول بهمن ماه در بدو ورود به ایران از سفر مسکو و از فرودگاه مهرآباد تهران طی تماس تلفنی با دکتر زینی‌وند استاندار کرمان، شخصا جویای احوال مردم سیلزده استان کرمان شد.

رئیس جمهوری در این ارتباط گفت: در سفر مسکو هم نیز مستمرا پیگیر مناطق سیلزده و احوال و شرایط مردم بودم و رسیدگی و خدمت رسانی به مردم با تمام توان و امکانات و در سریعترین زمان ممکن انجام گیرد.

استاندار کرمان در این تماس گزارشی از وضعیت مناطق سیلزده ارائه و به سوالات دکتر رئیسی پاسخ داد.

دکتر زینی‌وند با اشاره به گستردگی سیل در جنوب استان عنوان کرد: اولویت اقدامات بر حفظ جان افراد بود و آسیب جانی زیادی نداشتیم.

وی افزود: با همکاری نیروهای ارتش، سپاه و گروه‌‌های جهادی و امدادی روستا به روستا گشته‌ایم و امدادرسانی به صورت زمینی و هوایی در حال انجام است.

استاندار کرمان بیان کرد: باتلاقی بودن منطقه جازموریان دسترسی به تعدادی از روستاها را سخت کرده، اما با وجود 6 بالگرد ارتش، سپاه و هلال احمر خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد.

زینی‌وند با اشاره به سفر دو روزه وزیر کشور به منطقه و بازدید از مناطق سیلزده گفت: در کنار مردم بودیم و شب بحرانی را پشت سر گذاشتیم، با امکانات در اختیار تا دو سه روز آینده ثبات لازم در منطقه ایجاد می‌کنیم.

شایان ذکر است، عصر روز پنجشنبه 30 دی ماه نیز غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رییس‌جمهور به نمایندگی از حجت‌الاسلام رئیسی در تماس تلفنی از مسکو با وزیر کشور و استاندار کرمان، وضعیت سیل و سیل زدگان مناطق مختلف کرمان را جویا شده بود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

  • ابلاغ پیام رئیس‌جمهور از روسیه به مردم سیل‌زده در استان کرمان
  • آمادگی نهادهای انقلابی برای کمک به سیل‌زدگان کرمان

نظر شما