شناسهٔ خبر: 52102543 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آلبا: حرف زدن بیهوده است، باید پیشرفت کنیم

یوردی آلبا، مدافع بارسلونا، معتقد است که تنها راه چاره برای خروج از این شرایط این است که پیشرفت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در مرحله یک هشتم جام حذفی اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 2-3 در ورزشگاه سن مامس شکست خورد تا از این رقابت‌ها حذف شده باشد.

این دومین شکست متوالی بارسا پس از باخت مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود و به نظر می‌رسد که این تیم شرایط چندان خوبی نداشته باشد.

آلبا پس از پایان بازی به تلویزیون بارسا گفت:« در نیمه دوم و وقت اضافه به خوبی رقابت کردیم اما در نیمه اول کمی ضعف از خودمان نشان دادیم. امروز روز خوبی برای ما نبود. این باعث تاسف است چون ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.»

 

 

این مدافع اسپانیایی درباره نیازهای این تیم برای خروج از بحران اضافه کرد:« ما باید در بسیاری از موارد پیشرفت کنیم. ما باید بهتر حمله کنیم و مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم و به حریف اجازه ندهیم که در برابر ما از فاز دفاعی خارج شده و وارد فاز هجومی شود، این چیزی است که بارها به ما آسیب زده است.»

آلبا معتقد است که حالا زمان صحبت کردن نیست و این تیم باید تمام تلاشش را برای عبور از این موقعیت به کار بگیرد. او در این باره اظهار داشت:« ما باید به کارهای اشتباهی که انجام دادیم فکر کنیم و به تلاش کردن ادامه دهیم. صحبت کردن بیهوده است. ما باید در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کنیم. ما با ژاوی در مسیر مثبتی قرار داریم اما امسال سال دشواری برای بسیاری از بازیکنان جدید بوده است. هدف ما پیشرفت کردن است.»

 

نظر شما