شناسهٔ خبر: 52101871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶ باند سرقت مسلحانه در کهنوج منهدم شد/ رهایی گروگان عنبرآبادی از چنگال آدم ربایان

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام ۶ باند سرقت مسلحانه در شهرستان کهنوج و دستگیری ۱۷ متهم و رهایی گروگان عنبرآبادی از چنگال آدم ربایان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح برخورد با سارقین مسلح در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان پلیس کهنوج موفق به انهدام شش باند سرقت مسلحانه و دستگیری 17 متهم شد اظهار داشت: این متهمان که اقدام به سرقت مسلحانه خودرو و طلاجات کرده بودند تاکنون به 11 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه اموال سرقتی از متهمان کشف و مراحل تحویل آنان به مالباختگان در حال انجام است گفت: از این متهمان چندین قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف شده است

فرمانده انتظامی استان کرمان به کسانی که مبادرت به سرقت مسلحانه، شرارت و ایجاد ناامنی می‌کنند، هشدار داد که پلیس و دستگاه قضایی با تمام قدرت یا اشرار و مخلان نظم وامنیت برخورد می‌کنند.

وی همچنین از رهایی گروگان عنبرآبادی با اقدام به موقع پلیس و دستگاه قضایی خبر داد گفت: روز شنبه این هفته فردی از اهالی شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان که در مسیر جیرفت به کهنوج و عنبرآباد اقدام به مسافرکشی می‌کرد که توسط افراد مسلح ناشناس به گروگان گرفته شد.

ناظری با بیان اینکه بلافاصله موضوع به پلیس گزارش شد افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات خاص پلیسی، محل اختفای آدم‌ربایان در یکی از استان‌های همجوار را شناسایی و با دریافت نیابت قضایی به آن استان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پلیس کرمان با همکاری پلیس استان همجوار به محل اختفای آدم‌ربایان اعزام و در یک عملیات منسجم پلیس، فرد گرویی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی ضمن هشدار جدی به کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت مردم را داشته باشند گفت: با هر گونه شرارات و ناامنی در سطح استان به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/511/ح

برچسب‌ها:

نظر شما