شناسهٔ خبر: 52099943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سیاوشی: دفاع ما معجزه کرد/ ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: سه بازی سخت در پیش داریم، باید بجنگیم و نباید مغرور شویم.

صاحب‌خبر -

محمد سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص نتایج تیم ملی در دور اول مسابقات هندبال قهرمانی آسیا گفت: هندی‌ها تیم خوبی هستند که در این سطح از مسابقات بازی می‌کنند اما در مجموع برابر این تیم بازی‌ ارائه دادیم که در خور نام و شان هندبال ایران نبود. بازی ما برابر هند خوب بود و نگاه‌ها نسبت به ما تغییر کرد و همه فکر می‌‌کردند هندبال بلد نیستیم ولی خداوند کمک کرد و همه بچه‌ها تلاش کردند تا عربستان را شکست دادیم. دست تک تک هم‌تیمی‌های خود را می‌بوسم. مطمئنا برابر عربستان هر کس دیگری هم جای من در دروازه بود می‌درخشید چرا که دفاع خوبی انجام می‌شد.

 

وی افزود: بازی برابر عربستان آن هم در شرایطی که این تیم میزبان است متفاوت است و بعلاوه بازیکنان ما جوان هستند و احساساتی می‌شوند. آنقدر مانوئل قلب پاکی دارد که بازیکنان برای او جان می‌دهند. وی و کادر فنی در رختکن راهنمایی‌های خوبی به بازیکنان کردند و حرف‌های خوبی به آنها زدند و توانستیم در نیمه دوم خوب ظاهر شویم.

سیاوشی تاکید کرد: در نیمه دوم تمام توپ‌های ما وارد دروازه شد و دروازه‌بانان عربستان که از خوب‌های آسیا هستند نتوانستند هیچ کاری انجام دهند.

وی گفت: دفاع ما معجزه کرد و همه بچه‌ها عالی بودند و این به من قدرتی دوباره داد تا بتوانم در کنار آنها باشم و به تیم کمک کنم. خدارا شکر که عربستان را هم شکست دادیم و به عنوان سرگروه راهی دور بعد شدیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص گروه ایران در دور دوم مسابقات گفت: در دور بعد با بحرین،کویت و عراق همگروه هستیم.‌ شاید گروه سختی باشد اما طبیعی است تیمی که می‌خواهد به فینال آسیا برسد و به جام جهانی برود باید تمام بازی‌های خود را ببرد.در هر گروه که قرار می‌گرفتیم گروه سختی بود. سه بازی سخت داریم اما ما ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستیم و باید بجنگیم و نباید دچار غرور شویم و همین روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما