شناسهٔ خبر: 52099860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس هیات فوتبال استان:

حق پخش را بدهند، تیم‌های نفتی خوزستان منتظر پول وزارت نفت نمی‌مانند

پریسا زنگنه منش

رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: اگر حق تبلیغات، حق پخش و ... را به باشگاه ها بدهند، آن ها هیچ نیازی به بودجه دولتی نخواهند داشت و تیم های پرطرفداری همچون صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان منتظر پول نفت نخواهند ماند.

صاحب‌خبر -

عبدالکاظم طالقانی در مراسم  اختتامیه کلاس  مربیگری B آسیا که در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، ضمن قدرانی از مسعود اقبالی و حسن سالمی مدرسان و همچنین شرکت کنندگان این دوره آموزشی، خطاب به این مربیان، اظهارکرد: زمانی که شما عزیزان وارد عرصه مربیگری شدید قطعاً با انگیزه خدمت به جامعه ورزش علی الخصوص رشته پرطرفدار و جذاب فوتبال پای به این میدان گذاشتید. مربیگری فقط مربوط به مسائل فنی نیست، بلکه باید در تمامی ابعاد مخصوصا اخلاقی، اجتماعی، نحوه زندگی و ... برای شاگردان خود الگو و تاثیر گذار باشید.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مربیان زیادی در این استان تربیت و به فوتبال معرفی شدند و بیشتر شما نیز بازیکنان بزرگی بودید و شرایط یک تیم یا باشگاه را قطعا درک می کنید. نباید این گونه باشد که با پایان یافتن این دوره خانه نشین شوید. همان گونه که گفتم شما با انگیزه خدمت پای به این عرصه مهم گذاشتید و نباید فقط به دنبال کار کردن در تیم های بزرگ و متمول باشید، بلکه مربیگری را باید در تیم های پایه و آکادمی ها شروع کنید و تجربیات خود را به آن ها انتقال دهید و نسلی طلایی را به آینده فوتبال این مملکت معرفی کنید. اگر با این نگرش و خدمت به نسل جوان وارد شدید قطعا موفق خواهید شد.

رییس هیات فوتبال خوزستان در ادامه، گفت: همانطوری که آقای اقبالی مدرس این دوره در صحبت های خود بیان کردند، تصمیم سازان حال حاضر فوتبال کشور باید نظارتی دقیق بر عملکرد مربیان داشته باشند. مثلا در باشگاه ها مربیانی داریم که قراردادهای مالی هنگفتی دارند اما این مربیا  خروجی قابل قبولی ندارند. باید در باشگاه ها خط مشی لازمی وجود داشته باشد که نظارت و ممیزی بر عملکرد مربیان خود داشته تا خروجی مثبت داشته باشند و این مورد جای بحث دارد.

وی بیان کرد: آقای عزیزی خادم رییس حال حاضر فدراسیون نیز فردی توانمند و جوان است و در سفری که به استان خوزستان داشت از برنامه ریزی فدراسیون برای برگزاری مسابقات استانی در سطح کشور خبر داد و این طرح کمک شایانی به استان هایی که درگیر فوتبال نیستند خواهد کرد و از این طریق استعدادهای جدیدی شناسایی و به فوتبال ایران معرفی خواهد شد اما استان هایی می توانند وارد این طرح شوند که از حمایت و پشتوانه مالی خوبی برخوردار باشند. مثلا در استان ما تیم های مردمی به مانند استقلال ملاثانی وجود دارند که در تامین مخارج اولیه خود مانده اند.

طالقانی افزود: اکنون استان هایی که با قدرت در عرصه باشگاهی وارد شده اند و هزینه های هنگفتی صرف کرده اند و عملکرد قابل قبولی داشته اند را می شناسید. این تیم ها از بودجه دولتی استفاده کرده اند و دولت در آن استان ها برای تیم داری هزینه کرده است، در حالی که وقتی نوبت به استان مظلوم خوزستان می رسد این بودجه به باشگاه ها تزریق نمی شود اما لازم به ذکر است اگر مسائلی از قبیل حق تبلیغات، حق پخش و ... را به باشگاه ها بدهند هیچ نیازی به بودجه دولتی نخواهند داشت و تیم های پرطرفداری همچون صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان منتظر پول نفت نخواهند ماند.

به گزارش ایسنا، در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری B آسیا که از چندی پیش باشرکت ۲۴ نفر در اهواز برگزار شد، هیات فوتبال خوزستان و کمیته آموزش فوتبال استان از زحمات بی دریغ و تاثیر گذار آقای مسعود اقبالی و حسن سالمی مدرسان این کلاس مربیگری تقدیر کرد.

حق پخش را بدهند، تیم‌های نفتی خوزستان منتظر پول وزرات نفت نمی‌مانند

حق پخش را بدهند، تیم‌های نفتی خوزستان منتظر پول وزرات نفت نمی‌مانند

انتهای پیام

نظر شما