شناسهٔ خبر: 52099843 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هندبال قهرمانی آسیا| غیبت سوال برانگیز دو لژیونر ایران در دور اول مسابقات

دو لژیونر ایران در دور اول مسابقات قهرمانی آسیا حضور نداشتند که نبود آنها سوالات زیادی را در ذهن اهالی هندبال به وجود آورده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا با برتری بر رقبای خود یعنی استرالیا، هند و عربستان به عنوان سرگروه راهی دور دوم شد. ایران در مرحله دوم با بحرین، کویت و عراق همگروه است و در نخستین دیدار خود در این مرحله روز شنبه، 2 بهمن با عراق دیدار می‌کند.

افشین صادقی و پویا نوروزیان دو لژیونر هندبال کشورمان در هر سه دیدار ایران غایب بودند و عدم حضور آنها در نیمه نخست دیدار ایران و عربستان بسیار ملموس و سوال برانگیز بود.

با پیگیری خبرنگار تسنیم مشخص شد افشین صادقی دچار سرماخوردگی است و به دلیل نگرانی از ابتلای وی به کرونا مانوئل فرناندز، سرمربی تیم ملی به وی استراحت داد تا سرماخوردگی او بر طرف شود.

پویا نوروزیان نیز پس از بازگشت از لیگ آلمان دچار خستگی بوده و بعلاوه تا حدودی با مشکل سرماخوردگی رو‌به رو و مشکوک به ابتلا به ویروس امیکرون بود که خوشبختانه مشکل او نیز برطرف شده و شب گذشته راهی عربستان شده و از امروز در کنار تیم تمرین خود را آغاز می‌کند. 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما