شناسهٔ خبر: 52099810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نوری: پرسپولیسی‌ها چون ضعیف هستند به همه چیز گیر می‌دهند/ حردانی مثل تبریزی و بیت‌سعید نشود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها چون از لحاظ فنی ضعیف هستند و اینکه به آسمان و زمین گیر بدهند کار حرفه‌ای نیست.

صاحب‌خبر -

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درخصوص شرایط موجود در اردوی تیم استقلال اظهار داشت: استقلال نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت. بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت می‌شود و هر ۳ امتیاز بازی‌ها حساس و ارزشمند هستند. استقلال با صلابت بازی می‌کند و اگر از این شرایط دور نشوند می‌توانند این روند را در نیم فصل بعد ادامه دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان استقلال مبتلا به کرونا شدند روحیه‌شان ضعیف شده که امیدوارم زودتر برگردند و تمرینات را از سر بگیرند. استقلال تیم خوبی است و با توجه به اینکه در صدر جدول قرار دارند باعث می‌شود با انگیزه به کارشان ادامه دهند. امیدوارم کادرفنی روحیه بازیکنان را برگرداند تا در نیم فصل دوم برای قهرمانی بجنگیم، چون قهرمانی در این فصل دور از انتظار نیست.

*پیکان حریف سرسختی برای استقلال نخواهد بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با اظهارات مدیر تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: چه چیزی باعث شده که دوستان فکر کنند استقلال می‌ترسد؟ استقلال در دور رفت با اختلاف پیکان را شکست داد و از این رو حریف سرسختی برای استقلال نخواهد بود. از نظر من تمام این حرف و حدیث‌ها برای برهم زدن آرامش استقلال است. به هر حال استقلال صدرنشین لیگ است، بهترین آمار را دارد و در جام حذفی هم مدعی است. این جوسازی‌ها را انجام می‌دهند تا تیم دوباره بهم بریزد. استقلال همیشه دشمن داشته و این کارها از روی عادتشان است. امیدوارم دست از این کار‌ها بردارند.

نوری در ادامه گفت: هواداران باید هوشیار باشند و پیشکسوتان حمایت کنند تا بتوانیم دسیسه این حسودان را خنثی کنیم، چون همواره از ابتدای فصل در حال تخریب استقلال بودند.

*برای جذب حردانی باید چراغ خاموش پیش بروند

وی در خصوص جذب صالح حردانی تصریح کرد: بازی حردانی را دیدم و به نظرم می‌تواند در استقلال موثر باشد، اما نکته اینجاست که نباید شلوغ کاری انجام شود. بازیکنانی مثل تبریزی و بیت‌سعید با آن کارنامه خوبشان، آنقدر شلوغ کاری کردند که بازیکنان تحت فشار قرار گرفتند و اکنون شاهد افت‌شان هستیم. در رابطه با قاسمی‌نژاد این اتفاق رخ داده، اما امید دارم که می‌تواند به اوج بازگردد. برای جذب حردانی باید چراغ خاموش پیش بروند تا بتواند با تمرکز به تیم کمک کند و فشاری بر روی او نباشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت رشید مظاهری عنوان کرد: به نظرم رشید که در استقلال بازی نمی‌کند بهتر است در تیم دیگری بازی کند تا از چشم‌ها نیفتد. به نظرم تعویض مظاهری با حردانی یک معاوضه دو سر برد خواهد بود. اینگونه حداقل در ترکیب فولاد قرار می‌گیرد. انتقال مظاهری به فولاد این فرصت را به او می‌دهد تا دوباره به اوج برگردد.

*قهرمانی این فصل برای استقلال است

نوری در رابطه با اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند تصمیمات وزارت ورزش بیشتر به نفع استقلال است، گفت: استقلال بر اساس لیاقت، توانایی و انگیزه بازیکنان باعث شده که در صدر جدول باشد. طی پنج سال گذشته که از هیچکس پنهان نیست وزارت ورزش چه کمک‌هایی به پرسپولیس کرد، حالا تا دیدند استقلال روی برنامه حرکت می‌کند و مدیر خوبی دارد خواستند یک جوی را راه‌اندازی کنند.

وی افزود: به نظرم پرسپولیسی‌ها بروند و تیمشان را قوی کنند، چون از لحاظ فنی ضعیف هستند و اینکه به آسمان و زمین گیر بدهند کار حرفه‌ای نیست. روی تمرینات بیشتر تمرکز کنند و قوی شوند که بتوانند نایب قهرمانی را کسب کنند، چون قهرمانی این فصل برای استقلال است.

محمد نوری در پایان درباره وضعیت علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برای علی چینی ناراحت شدم. سال‌ها برای استقلال بازی کرده، جزو پیشکسوتان است و مربی این تیم نیز بوده است. چندی پیش با مومنی عضو هیئت مدیره استقلال صحبت کردم تا به علی چینی کمک کنند. از هواداران و پیشکسوتان هم می‌خواهم تا او را حمایت کنند تا سلامتی‌اش را بدست بیاورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما