شناسهٔ خبر: 52099654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون رئیس جمهور: بودجه زیارت افزایش می یابد

معاون پارلمانی رئیس جمهور از افزایش بودجه زیارت استان خراسان رضوی در بودجه ۱۴۰۱ خبرداد.

صاحب‌خبر -

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان بردسکن در گفتگو با خبرنگار فارس در بردسکن از افزایش بودجه زیارت خراسان رضوی در بودجه ۱۴۰۱ خبرداد و اظهار کرد: از آنجا که اخیرا با حضور رئیس جمهور کارگروه زیارت کشور در خراسان رضوی تشکیل شد، نگاه دولت به مشهد به عنوان یک شهر زائر پذیر دو چندان است. لذا در بودجه زیارت  اعتبارات خوبی برای این کلانشهر زیارتی در نظر گرفته شده است که با تصویب بودجه شاهد این افزایش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود نوروز امسال مشهد با افزایش جمعیت وزائران روبرو باشد که امید است با ارائه خدمات ارزان، مسافران و زائران به خوبی از امکانات و تسهیلات زیارت برخوردار شوند و سفری بدون دغدغه را داشته باشند.

موضوع دوبانده کردن جاده خلیل آباد- بردسکن را با معاون اجرایی و معاون اول رئیس جمهور مطرح می کنم

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت برطرف شدن مشکلات و دغدغه های مردم بردسکن گفت: تسریع در اجرای دوبانده کردن جاده بردسکن تا خلیل آباد، اولویت مردم و مدیران منطقه است که این موضوع را روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با معاون اجرایی و معاون اول رئیس جمهور در میان خواهم گذاشت.

وی همچنین با اشاره به اولویت های مردم این منطقه در بحث معادن وکشاورزی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده مسیرها و فازهای مثبتی دیده شده است که نتیجه آن، رفاه حال مردم خواهد بود.

 

انتهای پیام/۷۰۰۵۰

برچسب‌ها:

نظر شما