شناسهٔ خبر: 52099586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‍ برف و کولاک ۵ محور استان کرمانشاه را مسدود کرد/ مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مسدود شدن پنج محور مواصلاتی به خاطر کولاک شدید و یخ زدگی جاده‌ها به دنبال بارش شدید برف خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: محورهای مسدود استان شامل هلشی - جلالوند، کوزران - گهواره، سنقروکلیایی- اسدآباد، جوانرود- ثلاث باباجانی و سنقروکلیایی- کامیاران می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین تردد در محورهای دالاهو - اسلام آباد غرب، دالاهو - سرپل ذهاب و گردنه‌های چهارزبر، حسن آباد، بیدسرخ و مله ماس به دلیل کولاک شدید و محورهای پاوه- نوسود و پاوه- نودشه به دلیل یخ زدگی جاده تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

دستغیب با اشاره به قطع بارش برف در همه راه‌های استان، خاطرنشان کرد: با این حال انتظار می‌رود تا اواسط هفته آینده لغزندگی جاده‌ها و نیاز به استفاده از زنجیر چرخ در برخی محورها و گردنه‌ها ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور مأموران پلیس و راهداری در حال انجام است گفت: 70 تیم گشتی پلیس راه در جاده‌های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

وی به شهروندان توصیه کرد با توجه به گستردگی بارش‌ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده‌ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت‌های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک‌ها، چراغ‌ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

دستغیب با بیان اینکه در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله و شتاب حتماً باید مورد توجه رانندگان باشد.

انتهای پیام/832/ش

 

برچسب‌ها:

نظر شما