شناسهٔ خبر: 52098469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر کشور جنوب کرمان را به مقصد پایتخت ترک کرد

جیرفت - ایرنا - وزیر کشور امشب (پنجشنبه) به همراه رییس ستاد بحران کشور و رییس سازمان جمعیت هلال احمر با بدرقه استاندار کرمان، جیرفت را به مقصد تهران ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز گذشته برای بررسی آخرین وضعیت مناطق سیلزده جنوب کرمان از طریق فرودگاه جیرفت وارد این منطقه شد.

وزیر کشور در این سفر از نزدیک در جمع سیلزدگان شهرستان های رودبارجنوب، منوجان و قلعه گنج حضور یافت و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات منطقه جنوب کرمان قرار گرفت.

در این سفر دکتر وحیدی با مردم مناطق سیلزده جنوب کرمان صحبت و در راستای رفع مشکلات این منطقه پیگیری و پس از بررسی مناطق سیلزده شامگاه امشب در نشست جمع بندی ستاد مدیریت بحران شرکت کرد.

وزیر کشور ظهر چهارشنبه (روز گذشته) به منظور بررسی شرایط امدادرسانی به مناطق سیلزده در جنوب کرمان از طریق فرودگاه جیرفت وارد این استان شد.

احمد وحیدی در فرودگاه مورد استقبال علی زینی وند استاندار کرمان قرار گرفت که از روز گذشته همزمان با تشدید سیلاب در مناطق جنوبی استان کرمان حضور دارد.

بازدید از مناطق سیلزده ، حضور در بین مردم و بررسی آخرین برآوردها و نیازها از جمله اهداف این سفر وحیدی بود.

سیلاب که هفته گذشته خسارت های زیادی در جنوب استان کرمان ایجاد کرده بود طی چند روز گذشته نیز خسارت های دیگری در این مناطق و نیز شرق استان کرمان به بار آورد.

برچسب‌ها:

نظر شما