شناسهٔ خبر: 52098447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان انتخاب شد/ بازگشت سرمربی قدیمی

مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: با فکری به توافق دست پیدا کردیم و این مربی هدایت تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برعهده خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

هدایت یزدی با تقدیر از تلاش‌های فراز کمالوند در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به خبرنگار مهر عنوان کرد: امیدوارم با حضور فکری در تیم نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی برای هواداران نفت در ادامه مسیر لیگ برتر رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه فکری، شناخت خوبی از تیم نفت و شرایط شهرستان مسجد سلیمان دارد، گفت: این شناخت می‌تواند به موفقیت او در ادامه کمک کند.

به گزارش مهر، فکری توانست با نفت مسجدسلیمان در فصل ۹۶–۹۷ مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای کشور مقام اول را کسب کند و به لیگ برتر راه پیدا کند.

فکری که نیم فصل دوم فصل قبل هم هدایت نفت را برعهده داشت برای لیگ بیست و یکمین نیز جزو گزینه‌های اصلی هدایت نفت بود اما به دلایلی این همکاری صورت نگرفت.

هدایت یزدی، بیژن دانش، منصور قنبرزاده، محمد خانچی و داریوش حسن‌پور بیست و هفتم دی ماه با تصمیم مدیریت شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان انتخاب شدند.

نفت مسجد سلیمان در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ۱۱ امتیاز درمکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

نظر شما