شناسهٔ خبر: 52098179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۷ کرونایی جدید در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد/ بروجن تنها شهرستان زرد استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۲۶ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۱ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید راشد جزایری، امروز گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان بروجن در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردل، بن، سامان، فارسان، شهرکرد، لردگان، کوهرنگ، کیار و خانمیرزا در وضعیت آبی هستند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۲۶ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۱ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۹ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۲۰ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

جزایری با با بیان اینکه ۵ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک‌هزار و ۷۴۶ نفر می‌باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۱ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.

انتهای پیام/3339

برچسب‌ها:

نظر شما