شناسهٔ خبر: 52097921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخشش بانوان تکواندوکار استان سمنان با کسب ٢ مدال طلا در مسابقات کارگران کشور

سمنان- ایرنا- رئیس انجمن تکواندو کارگری استان سمنان گفت: ٢بانوی تکواندوکار استان در نخستین تجربه اعزام به مسابقات کارگری کشور پس از غلبه بر حریفان خود با راهیابی به فینال مسابقات موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شدند و در بخش تیمی نیز به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

صاحب‌خبر -

محمد دولتی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: فرزانه سادات طباطبایی و نگین عدالت نیا بانوان تکواندوکار در کنار مهناز مقصودی مربی خود به مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور در بخش کیوروگی به کاشان اعزام شدند.
وی افزود:برای نخستین بار در تاریخ مسابقات کارگری کشور، اعزام بانوان استان سمنان انجام شد و ورزشکاران در اولین اعزام خود موفق به صعود فینال و کسب عنوان قهرمانی مسابقات شدند.
دولتی ادامه داد: طباطبایی در وزن سوم این رقابت ها در بازی اول خود در مقابل حریف کاشانی  با نتیجه ۴٢ به ٢ به پیروزی رسید و در بازی دوم با امتیاز ٢۴ به ٢٣ بر حریف قزوینی خود غلبه و به فینال مسابقات راه یافت.

وی ابرازداشت: طباطبایی در فینال به مصاف تکواندوکار اصفهانی رفت و با پیروزی ٢۵ به پنج موفق به کسب مدال طلا شد.
رئیس انجمن تکواندو کارگری استان سمنان تصریح کرد: عدالت نیا نیز در وزن چهارم و اولین بازی خود به دلیل انصراف خراسان رضوی به دور دوم راه یافت و موفق به کسب نتیجه ٢٠ بر صفر و غلبه به حریف کرمانی خود شد.
 دولتی یادآورشد: عدالت نیا در بازی فینال به مصاف نماینده اصفهان رفت و با امتیاز ٢٢ بر٢ موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد.
وی افزود: در نتیجه تیمی نیز ، با کسب ٢ نشان طلا ، تیم بانوان انجمن تکواندو کارگران استان سمنان در بخش کیوروگی بر سکوی دوم کشور ایستاد .

تیم آقایان انجمن تکواندو کارگران استان سمنان با حضور ۶ بازیکن در بخش های کیوروگی و پومسه فردا به مسابقات کارگری کشور در کاشان اعزام می شوند و از روز شنبه ٢ بهمن ١۴٠٠ رقابت خود را آغاز می کنند. /

نظر شما