شناسهٔ خبر: 52097870 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری جلسه فوق العاده مدیریت بحران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به منظور بررسی وضعیت پایداری ارتباطات در زمان بحران جلسه فوق العاده مدیریت بحران به صورت ویدئوکنفرانس با حضور اعضا کارگروه برگزار و تصمیمات مورد نیاز اتخاذ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: حفظ آمادگی برای ارائه خدمت در مواقع بحران یک اصل و ضرورت برای همه دستگاه های خدمت رسان است و ارتباطات در استان جزء ضروری ترین نیازهای خدماتی در زمان بحران است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: اساساً مدیریت بحران بدون ارتباطات امکان پذیر نیست. لذا ضروری است کلیه دستگاه های خدمات دهنده حوزه ارتباطات از آمادگی لازم در زمان وقوع بحران برخوردار باشند و برای رسیدن به این هدف براساس برنامه ریزی انجام شده، هماهنگ اقدام کنند.

قویدل فرد با تاکید بر اینکه غلبه بر بحران زمانی امکان پذیر است که بحران تابع ما باشد نه بالعکس، تصریح کرد : مدیریت منابع و تجهیزات موجب تحقق اهداف در مواقع بحران می شود و عملکرد دستگاه های حوزه ارتباطات در استان و اپراتورها بستگی به فراهم بودن زیرساخت های ارتباطی دارد که باید نواقص احتمالی در این خصوص برطرف شود. 

در این جلسه ضمن بررسی طرح های پیشنهادی دستگاه های تابعه وزارت در استان در خصوص توسعه مسیرهای پروتکشن (پشتیبان) ارتباطی در نقاط مختلف استان، مدیران دستگاه های عضو کارگروه بحران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقطه نظرات فنی خود را اعلام کردند.

نظر شما