شناسهٔ خبر: 52097228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ثبت رکورد جدید برای نارنجی پوشان

به نقل از سایت فدراسیون والیبال،هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه 30 دی‌ماه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای فارس، تهران (دو دیدار)، اصفهان و یزد پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به نقل از سایت فدراسیون والیبال ،هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه 30 دی‌ماه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای فارس، تهران (دو دیدار)، اصفهان و یزد پیگیری شد.

تیم ذوب‌آهن اصفهان درحالی در بازی خانگی این هفته به مصاف تیم بدون برد و امتیاز بانوان ورامین رفت که از این دیدار تنها یک هدف داشت؛ پیروزی و پس گرفتن جایگاه صدرنشینی‌اش از سایپا که در هفته پانزدهم آن را از دست داده بود.

شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن با چنین ذهنیتی به میدان رفتند و در سه ست متوالی و کسب امتیازات 25 بر 9، 25 بر 15 و 25 بر 9 بر حریف خود غلبه کردند تا تعداد پیروزی‌های خود را به عدد 15 برسانند و 44 امتیازی شوند با این حال موفق به پس گرفتن صدر جدول از سایپا نشدند.بانوان ورامین که در دور رفت نیز با نتیجه سه بر صفر به حریف اصفهانی باخته بود، با این باخت، بار دیگر در کسب امتیاز ناکام ماند.

در این رقابت که در مدت زمان 64 دقیقه انجام شد، مریم آذربایجانی و محبوبه زرنویس‌زاده، ناظر فنی و داوری بودند. ماندانا مطیعی‌حقیقی و فاطمه فرجی هم به عنوان داور اول و دوم، قضاوت داشتند.

ثبت رکورد جدید برای نارنجی پوشان

 برد حساس نارنجی‌پوشان در هفته شانزدهم

دیگر دیدار جذاب این هفته در سالن ابوالفتحی فارس برگزار شد؛ جایی که نارنجی‌پوشان سایپا که در هفته پانزدهم موفق شدند نوار صدرنشینی‌های ذوب‌آهن اصفهان را پاره کنند و جانشین قهرمان نیم‌فصل شوند، رو در روی ستارگان فارس قرار گرفتند. شاگردان مریم هاشمی برای تثبیت جایگاه صدرنشینی خود نیازمند پیروزی در این بازی بودند؛ اتفاقی که بهترین شکل ممکن رخ داد و نتیجه این دیدار در نهایت سه بر صفر و با امتیازات 25 بر 5، 25 بر 19 و 25 بر 12 به سود خودروسازان تمام شد.به این ترتیب سایپا که همچون ذوب‌آهن اصفهان 15 برد و 44 امتیاز در کارنامه ثبت کرد، به دلیل داشتن معدل ست و امتیاز بالاتر، به صدرنشینی‌اش در جدول ادامه داد.

سایپا در این دیدار رکورد واگذاری کمترین پوئن در یک ست را شکست و با پیروزی 25 بر 5 در ست نخست رکورد جدیدی از خود در لیگ برتر زنان سال 1400 به جای گذاشت. این تیم در ست نخست اولین دیدار لیگ برتر زنان در سال 1400 با امتیاز 25 بر 6 جوانان زرتشتی را شکست داده بود.سایپا در هفته هفتم نیز با نتیجه مشابه سه بر صفر از سد ستارگان فارس گذشته بود.

مریم امینی و پریچهر غفاری نظارت فنی و داوری مسابقه را برعهده داشتند. فرحناز قویدل و شیما حقوقی‌زاده نیز داوران اول و دوم بودند.

نظر شما