شناسهٔ خبر: 52096276 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

خرید پرچم ایران و پرچم دهه فجر

انواع پرچم های ایران و دهه فجر به دلیل کاربردهای بسیاری که در موقعیت های مختلف دارند، بسیار پرکاربرد هستند؛ این پرچم ها در مدل ها و جنس های متنوع تولید می شوند که باید با توجه به محل استقرار پرچم انتخاب شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرچم ها از دیرباز در اشکال مختلف وجود داشته اند. البته در زمان های قدیم تنها کاربرد پرچم برای تفکیک کشورها از یکدیگر بوده است. اما امروزه پرچم ها در انواع مختلف و با کاربردهای مختلف تولید می شوند.

پرچم ایران و پرچم دهه فجر از انواع رایج پرچم در ایران است. انواع پرچم های ایران و دهه فجر به دلیل کاربردهای بسیاری که در موقعیت های مختلف دارند، بسیار پرکاربرد هستند. این پرچم ها در مدل ها و جنس های متنوع تولید می شوند که باید با توجه به محل استقرار پرچم انتخاب شوند. در این مقاله در مورد خرید پرچم دهه فجر صحبت می کنیم و به معرفی انواع مدل های این پرچم ها می پردازیم.

 

فاکتورهای موثر در قیمت پرچم دهه فجر و قیمت پرچم ایران

قیمت پرچم به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که جنس پارچه پرچم و نوع چاپ از مهم ترین مواردی هستند که روی قیمت پرچم تاثیر مستقیم دارند.

پارچه پرچم

کیفیت پارچه پرچم از مهم ترین معیارهایی است که در قیمت پرچم موثر است. برای ساخت پرچم از پارچه های مختلفی می توان استفاده کرد که عبارتند از:

  • پارچه ساتن
    مهم ترین ویژگی پارچه ساتن، نرم و لوکس بودن آن است. این پارچه ها در انواع ساتن براق و ساتن مات تولید می شوند که می توانند برای ساخت پرچم مورد استفاده قرار بگیرند. هر چقدر کیفیت پارچه به کار رفته در پرچم بالا باشد به همان اندازه مرحله چاپ نیز با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد و نتیجه نهایی مطلوب خواهد بود. 
    با توجه به این که کیفیت چاپ در پارچه هایی از جنس ساتن، بسیار بالا است و جذابیت و زیبایی هر پرچم با وجود پارچه های ساتنی دوچندان می شود، استفاده از پارچه ساتن برای ساخت پرچم طرفداران بیشتری دارد. همچنین این پارچه ها طیف رنگی گیرا و گسترده ای دارند و از پرکاربردترین پارچه برای تولید پرچم به شمار می آیند.
  • پارچه مخمل
    یکی دیگر از پارچه هایی که برای تولید پرچم مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه مخمل است. پارچه مخمل پارچه ای سه بعدی به نظر می رسد و جنس آن از نخ یا کتان است. روی پارچه مخمل پرزهای ریزی وجود دارد که باعث می شود پرچم حجیم تر به نظر بیاید. مخمل پارچه ای بسیار لوکس است و در مکان های سرپوشیده و سالن ها استفاده میشود.
  • پارچه جیر
    پارچه جیر به دلیل دوام و مقاومت بالا نسبت به سایر پرچم ها از قیمت بیشتری برخوردار است. پرداخت پارچه جیر توسط دستگاه های مخصوص، سطح آن را مخملی شکل می کند. پارچه های جیر ترکیب رنگی متنوعی دارند؛ ولی طیف رنگی آن ها نسبت به دیگر پارچه های پرچم، چندان زیاد نیست.

ریسه دهه فجر

چاپ پرچم

یکی دیگر از مواردی که روی قیمت پرچم ایران و قیمت پرچم تشریفات تاثیر می گذارد، نوع چاپ پرچم است. چاپ پرچم در دو نوع چاپ دیجیتال و چاپ سیلک انجام می شود.

• چاپ دیجیتال
برای چاپ دیجیتال از ماشین آلات استفاده می شود. در چاپ دیجیتال تمام رنگ ها در هر طیف و با هر زمینه طراحی قابلیت چاپ را دارند.

• چاپ سیلک
برای چاپ سیلک برخلاف چاپ دیجیتال نیازی به استفاده از ماشین آلات نیست و تمام فرآیند چاپ به صورت دستی انجام خواهد گرفت. در چاپ سیلک رنگ ها به صورت محدود و طرح های پرچم به صورت تک بعدی و بدون تفکیک رنگ چاپ می شوند. قیمت چاپ سیلک نسبت به چاپ دیجیتال پایین تر است.

 

نکات مهم برای خرید پرچم ایران

پرچم ایران در انواع مختلفی موجود است که هر کدام از آن ها کاربرد خود را دارند. به همین خاطر قبل از خرید پرچم ایران باید با انواع آن آشنا شوید. در ادامه نگاه کوتاهی به ویژگی های انواع پرچم ایران خواهیم داشت.

  • پرچم اهتزاز ایران
    پرچم های اهتزاز، از بزرگترین پرچم ها هستند. پرچم اهتزاز ایران در فضاهای باز برافراشته می شوند و در مدل های افقی و عمودی تولید می شوند. برای نصب این پرچم ها از میله های غول پیکر استفاده می شود.
  • پرچم تشریفات ایران
    این پرچم ها به صورت ایستاده تولید می شوند و با هدف تشریفات در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای نگهداشتن پرچم های تشریفات از میله و پایه های فلزی استفاده می شود. قیمت پرچم تشریفات به جنس پارچه و نوع چاپ بستگی دارد.
  • پرچم رومیزی ایران
    یکی از انواع پرکاربرد پرچم ایران، پرچم رومیزی است. این پرچم ها بنا به سلیقه مشتری، با ریشه و بدون ریشه تهیه می شوند. از پایه های سنگی برای ثابت نگه داشتن پرچم استفاده می شود.
  • پرچم دستی ایران
    پرچم های دستی بیشتر حالت فانتزی دارند و به دلیل داشتن وزنی سبک، حمل آسانی دارند و در راهپیمایی ها استفاده بسیار زیادی دارد. هر دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان از این پرچم ها استقبال می کنند.

پرچم ایران راهپیمایی 22 بهمن

نکات مهم برای خرید پرچم دهه فجر

پرچم های دهه فجر در انواع ریسه پرچم دهه فجر، پرچم های اهتزاز و پلاکارد دهه فجر و همچنین انواع پرچم ایران دهه فجر تولید می شوند. هر سال هم زمان با فرا رسیدن بهمن ماه و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، خیابان ها و اماکن مختلف با استفاده از پرچم برای دهه فجر برای استقبال از روزهای مبارک مزین می شوند. قیمت پرچم دهه فجر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. یکی از فاکتورهای مهم جنس پارچه است. پارچه های مورد استفاده برای تولید پرچم 22 بهمن معمولاً از جنس ساتن یا فلامنت است.

البته باید توجه داشت که اغلب پرچم هایی که در دهه فجر مورد استفاده قرار می گیرد، همان پرچم ایران است. در صورتی که طرح خاصی هم برای دهه فجر آماده شود، معمولاً با پس زمینه یا با الهام گرفتن از پرچم ایران است.

 

خرید پرچم ایران و خرید پرچم دهه فجر با قیمت مناسب

شرکت چاپ پرچم بارنگ یکی از شرکت های پیشرو در حوزه تولید پرچم است. به جرأت می‌توان گفت، محصولاتی که مشتریان از شرکت چاپ پرچم بارنگ دریافت می‌کنند دارای بالاترین کیفیت و هزینه تمام شده مناسب است. شما می توانید برای خرید پرچم ایران و خرید پرچم دهه فجر با قیمت مناسب از خدمات مجموعه بارنگ استفاده کنید.

 

اطلاعات تماس با مجموعه تولیدی و چاپ پرچم بارنگ:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، ضلع جنوبی فلکه اول، انتهای خیابان شهید رحیمی، بلوار شهید گلاب، پلاک 53، طبقه دوم، واحد 4

تلفن تماس: 02144283834 – 02144283835

آدرس سایت: https://barangco.com

نظر شما