شناسهٔ خبر: 52096179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یک فعال فرهنگی:

تاریخ انقلاب اسلامی منبع غنی حماسه های بزرگ است

قلعه نویی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی با وجود حماسه های زیادی که توسط ملت ایران و بزرگان رقم خورده منبع غنی از افتخارات است و ملت های زیادی در دنیا حسرت این تاریخ پرافتخار را دارند و لذا امروز وظیفه داریم این حماسه ها را به درستی به نسل جوان معرفی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، «همایون قلعه نویی» نویسنده کتاب «آن سوی ابرهای تیره» در آیین رونمایی از این کتاب در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی با وجود حماسه های زیادی که توسط ملت ایران و بزرگان رقم خورده منبع غنی از افتخارات است و ملت های زیادی در دنیا حسرت این تاریخ پرافتخار را دارند و لذا امروز وظیفه داریم این حماسه ها را به درستی به نسل جوان معرفی کنیم.

وی افزود: فرماندهان نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و در راس آنها شهید حاج «قاسم سلیمانی» اسطوره های واقعی هستند که سیره و زندگی آنها دنیایی از درسها و حماسه ها دارد و کتاب «آن سوی ابرهای تیره » به بخشی از این حماسه ها میپردازد.

نویسنده کتاب «آن سوی ابرهای تیره » بیان کرد: خودکفایی در حوزه صنایع موشکی و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های کشور برای رسیدن به خودکفایی از مهمترین نکات کتاب «آن سوی ابرهای تیره » است.

 وی خاطر نشان کرد: کتاب «آن سوی ابرهای تیره » داستانی تخیلی است که در سال های پر التهاب اختلاف ایران و آمریکا در دهه ۱۳۹۰‌ در ذهن نویسنده شکل گرفته است.

انتهای پیام/ 

نظر شما