شناسهٔ خبر: 52096169 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

توصیه شهید «صفر سرب مهرى» به ملت ایران

شهید صفر سرب مهرى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پیام من به مردم اگر می‌خواهید براى خدا و خلق کار کنید انسان‌هاى محرومی در این مرز‌ها هستند که آواره شده‌اند و زندگى خود را از دست داده‌اند بیائید براى رضاى خدا و خلق آواره، اینجا خدمت کنید.»

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید صفر سرب مهرى

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر امام خمینى و امت قهرمان ایران زمین درود بر شهیدانى که به رهبر خود لبیک گفته‌اند، هل من ناصر ینصرنى، کیست مرا یارى کند؟ اگر در آن زمان که ما نبودیم لبیک بگوییم حال موقع آن رسیده؛ اى حسین ما سربازان تو هستیم اگر در آن زمان کربلا بود جولانگاهت؛ در این زمان تمام جنوب و غرب کشور اسلامى با خون سربازان رنگى شده و ما در انتظار این لحظه بودیم که این جان را فداى اسلام کنیم لحظه عشق فرا رسیده اگر دین خدا با کشته شدن من برپا می‌ماند‌ای گلوله‌ها باید با پیکرم آشنا شوید.

پیام من به مردم اگر می‌خواهید براى خدا و خلق کار کنید انسان‌هاى محرومی در این مرز‌ها هستند که آواره شده‌اند و زندگى خود را از دست داده‌اند بیائید براى رضاى خدا و خلق آواره، اینجا خدمت کنید.

پیام من براى تو همسرم مى خواهم براى رضاى خدا مانند قهرمانى نمونه زنان دنیا کودکمان را فقط در راه خدا تعلیم دهى، چون خدمت شما در منزل برای تربیت فرزند بهتر و در راه خدا باشد مانند این است که روبروی دشمن مى جنگید بدانید در هر جا که باشید اجر شهید به شما خواهد رسید؛ و تو دخترم! با حجابت مى توانى ادامه‌دهنده راه پدرت باشى و دشمن اسلام و مسلمین را با وقارت زبون سازى، چون من در تولد تو در جنگ بودم و با باطل جنگیدم مى‌خواهم راه مرا ادامه دهى و همیشه به دستور قرآن زندگى کنى.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما