شناسهٔ خبر: 52095993 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصارالله: نقشه‌های آمریکا در یمن آینده‌ای ندارد

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در اظهاراتی اعلام کرد که پیام عملیات نیرو‌های مسلح یمنی به امارات این است که نقشه‌های آمریکا در یمن آینده‌ای ندارد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - علی القحوم با اشاره به عملیات اخیر نیرو‌های مسلح یمن علیه امارات اعلام کرد که نیرو‌های مسلح یمن همه گزینه‌ها و توانمندی‌های نظامی را در سطح زمین و برای مقابله با دشمنان در اختیار دارند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به بازتاب عملیات نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن، گفت: «عملیات نیرو‌های مسلح بازتاب مثبتی در سطح  سیاسی خواهد داشت. دشمن امروز روی القاعده و داعش شرط می‌بندد و این آخرین برگ‌هایی است که دارد و انشالله شکست خواهند خورد.»

او همچنین تاکید کرد که پروژه آمریکا در یمن آینده‌ای ندارد و این پیام عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی است. حملات دشمنان از ابتدا ادامه داشته است، ولی فرماندهان یمنی امروز گزینه‌هایی راهبردی برای دفاع از یمن و مردم یمن در اختیار دارند.

روز چهارشنبه همزمان با شنیده شدن صدای انفجار‌های شدید در منطقه صنعتی المصفح شهر ابوظبی، پایتخت امارات، خبرگزاری وام اعلام کرد ۳ تانکر سوخت در این منطقه صنعتی آتش گرفته و حریقی در محوطه تازه ساز فرودگاه بین المللی ابوظبی رخ داده است.

عملیات توفان یمن در حالی آغاز شده که دو هفته قبل نیرو‌های مسلح یمن کشتی اماراتی که حامل تسلیحات نظامی بود را در ساحل الحدیده متوقف کردند.

انتهای پیام/

نظر شما