شناسهٔ خبر: 52095597 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مخبر در «بازار بزرگ تهران»:

برای حل مشکلات بازاریان تصمیم‌گیری خواهد شد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای حل مسائل و مشکلات بازاریان در جلسه‌ای که با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد، تصمیم‌گیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید ۳ ساعته از بازار بزرگ تهران، هدف از حضور خود در بازار را اطلاع از وضعیت موجود و مشکلات ساختاری بازاریان و مسائل مرتبط با کسب و کار آن‌ها عنوان کرد و گفت: بازار تهران در حوزه ایمنی و کسب و کار مشکلات متعددی دارد و در خصوص مالیات و ارزش افزوده دستگاه‌های کارتخوان هم مسائلی داریم که در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستیم.

مخبر در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص زمان حل مشکلات مطرح شده از سوی بازاریان اظهار کرد: معمولا پس از بازدیدها، جلساتی تشکیل می‌دهیم و برای حل مشکلات برنامه‌ریزی می‌کنیم. برای حل این مسائل نیز جلسه‌ای با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد تا برای حل مسائل تصمیم‌گیری شود.

وی در خصوص مشکلات و مسائل مالیاتی و دستگاه‌های کارتخوان نیز اظهار امیدواری کرد: در جلسه‌ای که در این خصوص برگزار خواهد شد با کمک دستگاه‌های اجرایی، مسائل و مشکلات مربوطه حل و فصل شود.

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص میزان تأثیر بازدیدهای میدانی خاطرنشان کرد: این بازدیدها بسیار مهم است، چون از نزدیک در جریان مسائلی قرار می‌گیریم که ممکن است بدون بازدید از جزئیات و ریز مسائل مطلع نشویم.

وی افزود: اولین بازدید مربوط به صف‌های طولانی مرغ و تخم‌مرغ و نابسامانی‌های مربوط به آن بود که بازدید انجام گرفت و با برنامه‌ریزی، مسائل مرتبط سامان‌دهی شد.اگر بازدید انجام نمی‌شد و از نزدیک در جریان مسائل قرار نمی‌گرفتیم، شاید به این سرعت نمی‌توانستیم مشکلات حل کنیم. امروز هم همین است، دنبال می‌کنیم تا مسائل حل شود.

نظر شما