شناسهٔ خبر: 52095096 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

صبح امروز برگزار شد؛

تقدیر از دانشجوی مدال آور سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

آئین تقدیر از دانشجوی مدال آور دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سیزدهمین المپیاد علمس دانشجویی کشور در حضور معاون آموزشی دانشگاه و جمعی از کارکنان این حوزه برگزار شد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش مفدا_زاهدان ، صبح امروز آئین تقدیر از آقای عادل براهویی دانشجوی پزشکی و دارنده مدال طلای سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با حضور دکتر قاسم میری علی آباد، معاون آموزشی دانشگاه و در محل دفتر این معاونت برگزار شد.
دکتر قاسم میری علی آباد در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای دانشجویان شرکت کننده در المپیاد سیزدهم و تجلیل از زحمات آنان افزود: از همه همکارانی که در راستای برگزاری المپیاد تلاش نموده اند و دانشجویان جهت پیشرفت هرچه بهتر در این مسیر همراهی و یاری نموند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
استمرار حرکت رو به رشد دانشگاه نیازمند به برنامه ریزی برروی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و سرمایه گذاری برروی نیروی جوان است و برای پیشبرد این اهداف نیاز به کارگروهی داریم تا با استفاده از نخبگان دانشگاهی و استعدادیابی در بین دانشجویان با انگیزه نه بعنوان یک فرد بلکه بعنوان عضوی از خانواده دانشگاه علوم پزشکی بدرخشیم.
امیدوار هستیم در المپیاد چهاردهم نیز این همکاری بیشتر از قبل نمایان شده و دانشجویان با تکیه بر عنصر تلاش و پشتکار، مدال های بیشتری را کسب نموده و در رقابت با دانشجویان تراز اول کشور، سربلند بیرون آیند.
 همچنین در ادامه این جلسه دکتر اعظم عاصمی راد، عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی و دبیر حیطه تفکر علمی در  علوم پایه نیز ضمن تبریک کسب مدال طلای گروهی در این حیطه توسط آقای براهویی از دانشجویان دانشگاه افزود: نگاه دانشجویان جهت شرکت در المپیاد نباید کسب مدال باشد، بلکه باید با هدف مشارکت در کارهای علمی و پژوهشی در این ماراتن علمی شرکت نمایند و جهت تقویت هرچه بیشتر این موضوع تلاش نمایند.
هرچه دانشجویان در اجرای کارهای تیمی و برنامه های گروهی موفق تر ظاهر شوند، بی شک نتایج درخشان تری را رقم زده و تعهد دانشگاه را در راستای تعلیم و تربیت دانشجویان توانمند و پویا با روحیه تیمی و دارای توانایی حل مشکلات روز کشوری را به خوبی اجرایی نمایند.
در پاین این جلسه نیز آقای عادل براهویی دانشجوی مدال آور دانشگاه در المپیاد سیزدهم به ذکر نکاتی در خصوص این المپیاد پرداخت و اذعان داشت: از حمایت های بی دریغ اساتید و مدعوین برگزار کننده المپیاد در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت برگزاری هر چه بهتر این المپیاد در دانشگاه مراتب تشکر و قدردانی را دارم.
اما در عین حال جهت پیشرفت هر چه بهتر در این زمینه نیازمند حمایت های بیشتر از سمت مسئولین دانشگاه هستیم تا انگیزه ی دانشجویان برای المپیاد و اشتیاق انان جهت شرکت در این مراتن علمی مهم دانشگاهی بیشتر از قبل گردد. 
گفتنی است حسن ختام این جلسه نیز تاکید بر دعوت از اساتید و مربیان جهت برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه دانشجویان بود که همزمان با فراخوان ثبت نام چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان، مراتب آماده سازی دانشجویان جهت شرکت در نخستین آزمون این المپیاد (مرحله غربالگری) هرچه سریعتر و بهتر در دانشگاه فراهم گردد.

تهیه کننده: آرزو جعفری، خبرنگار مفدا زاهدان
تنظیم: هما قهقایی

نظر شما