شناسهٔ خبر: 52094953 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

بهاره رهنما باز تغییر چهره داد ! + عکس مریم رهنما خواهر جذاب و جواانش

بهاره رهنما این روزها به شدت در اینستاگرام فعال است و خانوم برای اینکه تبلیغ کند و پول دربیاورد خودش را حسابی بزک می دهد!

صاحب‌خبر -

بهاره رهنما متاهل است. بهاره رهنما در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بوده است. بهاره رهنما در سریال پژمان هنر نمایی کرده است. در ادامه عکس هایی از بهاره رهنما می بینیم.

بهاره رهنما این روزها به چهره جذاب برای تبلیغات اینستاگرامی تبدیل شده است. بازیگر مستعدی که می توانست تا سالیان سال در پرده نقره سینما و قاب تلویزیون بدرخشد به انتخاب خودش حالا در اینستاگرام جولان می دهد.

بهاره رهنما که در این چند سال اخیر جزو پرحاشیه ترین سلبریتی ها در فضای مجازی بود بعد از ازدواج دومش به کل مسیر زندگی شخصی و حرفه ای خود را تغییر داد. او در ابتدا خیلی تلاش می کرد تا برند و محصولات همسرش یعنی امیر خسرو عباسی را بالا ببرد و برای این کار حسابی از خودش مایه می گذاشت و در جشن ها و مراسم های مختلف برای رونمایی و معرفی محصولات آرایشی امیر خسرو حضور پررنگی داشت. اما در چند ماه اخیر دیگر خیلی بهاره را در اطراف حاجی نمی بینیم و حتی کار به جایی رسید که برخی صفحات اجتماعی از طلاق و جدایی بهاره رهنما از حاجی خبر می دادند. خبری که البته تائید نشد.

به هر روی بهاره این روزها انگار حداقل در بیزینس و کار راه خود را از حاجی جدا کرده و سعی می کند همان طور که در Bio پیج اینستاپرامی خودش را زن مستقل شاد معرفی کرده در بحث مالی و کسب و کار کاملاً مستقل کار کند.

از این ها که بگذریم این روزها بهاره رهنما را باتیپ و استایل هایی باورنکردنی می بینیم و خانوم خانوما در چنان غروری به سر میبره که گویی قله قاف را فتح کرده است!

بهاره خانوم همان طور که گفتیم این روزها سلطان تبلیغات است و هر کس و هر چیزی که به او پول بدهند را تبلیغ می کند. خانوم بعد از اینکه کلی تبلیغ دکتر زیبایی و سالن های آرایشی و مزون های رنگ و وارنگ را کرد این بار به سراغ جواهر فروش ها رفت که از قضا پول خوبی هم دارند و برای بهاره خانوم حسابی خرج می کنند.

ظرافت زنانه شعار جذاب بهاره رهنما برای تبلیغ!

بهاره رهنما انگار خیلی به شعار دادن و لقب علاقه دارد او در پیج اینستاگرام خود را زن مستقل شاد، زن باران می نامد و حالا برای تبلیغات اینستاگرامی اش هم از کلید واژه ظرافت زنانه استفاده می کند. وژه ای که البته شاید خیلی به تیپ و استایل بهاره خانوم هم نیایید!

بهاره رهنما

بهاره خانوم مگه چندتا دکتر زیبایی داره!

بهاره رهنما با اینکه نزدیک به 50 سال سن دارد اما به خاطر اینکه فالوورهایش را حفظ کند و بتواند همچنان برای صاحبان کسب و کار جذاب باشد و تبلیغ بگیرد عمل های جراحی زیبایی هم انجام داده است.

ایشان به تازگی گویا عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاسی انجام داده. عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم می شود که کمک به شادابی و جوانی چهره می کند.

البته خانوم رهنما برای اینکه خیلی هزینه ندارد و از فالوورهایش مایه گذاشت و برای آقای دکتر در صفحه اینستاگرامش حسابی مایه گذاشت و تبلیغ اش را کرد.

البته آقای دکتر تنها پزشک زیبایی بهاره رهنما نیستند و انگار خانوم بری خودش یک تیم پزشکی دارد او همین چند روز پیش هم یک سلفی از خانوم دکتر زیبا و جوانی منتشر کرد و ایشان را هم پزشک زیبایی خود معرفی کرد.

البته این احتمال هم وجود دارد که بهاره پیش هیچ کدام از این پشکان هم نرفته باشد و فقط به خاطر اینکه پول می دهند بهاره عکس و ویدیو منتشر کرده باشد.

بد نیست بهاره خانوم به این نکته توجه داشته باشند که معرفی پزشک زیبایی چیزیست که اگر خوب و کاربلد نباشد دیگر قابل برگشت نیست و یا مثل خرید لباس نیست که بگوییم این بد از آب دراومد یکی دیگه میخریم.

نه تنها هزینه های هنگفت زیادی دارد بلکه خیلی هم خطرناک است و با توجه به اینکه چهره خود خانم بازیگر به چنین روزی افتاده نباید اعتماد زیادی به معرفی هایش کرد.

بهاره رهنما و میکاپ آرتیست خفنش!

بهاره رهنما این روز ها با هشتگ های مختلف خود را ملکه و زنان شاد و مستقل و...خطاب می کند. او هر کجا که می رود کلی آرایش دارد و سعی می کند خفن ترین فرد حاضر در جمع باشد. او چندی پیش هم در اکران خصوصی فیلم کوتاه "زنی که شاعر بود" به کارگردانی صحرا فتحی با تیپی عجیب ظاهر شد. البته میکاپ خانم بازیگر به دست مریم رهنما بود که از خفن ترین میکاپ آرتیست های ایران است. مریم رهنما در خیلی از تصاویر بهاره رهنما دیده شده و خیلی ها میگویند وی خواهر او می باشد. که در ادامه تصویری از آن ها را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما

منبع:شایا نیوز

نظر شما