شناسهٔ خبر: 52094426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد:

مسیر علم و پژوهش باید از کریدور فرهنگی عبور کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد گفت: باید تلاش کنیم مسیر علم و پژوهش در یک کریدور فرهنگی شکل بگیرد و دانشجویی که وارد دانشگاه می‌شود همزمان با علم و پژوهش فرهنگ را نیز کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، وحیدرضا صیرفیان در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اظهار کرد: نخستین توصیه مقام معظم رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر علم و پژوهش و دومین توصیه نیز فرهنگ‌سازی و توجه به اخلاقیات است. باید تلاش کنیم مسیر علم و پژوهش در یک کریدور فرهنگی شکل بگیرد و دانشجویی که وارد دانشگاه می‌شود همزمان با علم و پژوهش فرهنگ را نیز کسب کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد ازجمله واحدهای موفق در استان بوده و به دلیل تلاش‌های مدیران، کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی می‌توان گفت که یک دانشگاه انقلابی است. مجموعه دانشگاه‌های نسل سوم، چهارم و کارآفرین را می‌توان در قالب یک دانشگاه انقلابی مطرح کرد. دانشگاهی که تلاش می‌کند در همه ابعاد رشد پیدا کند. باید تلاش کرد تا شرایطی ایجاد شود که دانشجو به‌صورت هدفمند وارد دانشگاه شده و وقتی خارج می‌شود در زمان فارغ‌التحصیلی دارای هدف باشد.(بیشتر بخوانید)

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد ادامه داد: اگر دانشگاه بخواهد در یک شهر ایفای نقش داشته باشد باید درب دانشگاه روی همه باز بوده و پذیرایی افراد باشد. در این زمینه نیز حرکت قبلی این واحد دانشگاهی ادامه پیدا خواهد کرد تا بتوانیم مسیر رشد و اعتلای دانشگاه را طی کنیم. برنامه‌های موفق و تأثیرگذار واحد دولت‌آباد نظیر گلخانه طرح ملی بذر و آموزش مجازی ادامه پیدا خواهد کرد و در این مسیر به حمایت و همفکری همه مسئولان شهرستان و ادارات نیاز داریم.

انتهای پیام/۴۱۲۱/

نظر شما