شناسهٔ خبر: 52090630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرعامل کارخانه انجماد نوین بابل:

تسهیلات ارزان قیمت؛راهکار رونق تولید لوازم خانگی انجماد نوین بابل

ساری-مدیرعامل واحد تولیدی نرسی ( انجماد نوین بابل) گفت:نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود بانکی چهار درصد هستیم تا دوباره بتوانیم برای جذب نیرو و رونق تولید تلاش کنیم .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، علی عباسی مدیرعامل واحد تولیدی  نرسی ( انجماد نوین بابل) در بازدید رسانه‌ای که جمعی از خبرنگاران از این واحد تولیدی داشتند، با اشاره به 48 سال سابقه در  تولید لوازم خانگی یخچال و فریزر بر ضرورت حمایت همه جانبه از واحد تولیدی، تاکید کرد و گفت: این واحد تولیدی از تولید روزانه پنج یخچال در ابتدای کار به تولید روزانه ۱۵۰ دستگاه یخچال رسید اما در دوران کرونا با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده و با رکود بازار به رکود فروش رسیدیم.

عباسی با بیان این مطلب که  تولیدات این کارخانه به سراسر کشور ارسال می‌شد و حتی در بخش صادرات هم به اربیل عراق و افغانستان صادرات داشت، افزود: این کارخانه دارای ۳۰۰ نمایندگی خدمات در سراسر بود  اما رکود بازار، بالا بودن مالیات، نبود مواد اولیه و عدم وجود نقدینگی مناسب موجب شد تا با توجه به دارا بودن برند خوب و استاندارد، مبادرت به تعدیل نیرو شود.

مدیرعامل این واحد تولیدی ادامه داد:  نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود بانکی چهار درصد  هستیم تا دوباره بتوانیم برای جذب نیرو و رونق تولید تلاش کنیم .

عباسی درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در صورت تزریق تسهیلات و نقدینگی مناسب ارزان‌قیمت با سود و کارمزد پایین می‌توانیم برای تولیدات بیشتر در این بخش و حتی تولید لباسشویی و کولر هم اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما