شناسهٔ خبر: 52090527 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

عکس پروفایل روز زن 1400

صاحب‌خبر -

بیستم جمادی الثانی سال دوم یعثت مصادف با روز تولد بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه (س) می باشد و در تقویم شمسی این روز به عنوان روز زن و روز مادر نامگذاری شده است. در کشور ایران این روز از اهمیت زیادی برای تمام افراد برخوردار است که در روز زن از بانوان و همچنین مادران مهربان تجلیل و قدردانی می شود. امروزه برای تبریک این روز عکس نوشته و عکس پروفایل روز زن با جملات رسمی و عاشقانه وجود دارد.

روش های مختلف و جالبی برای قدردانی از زحمات بانوان در نظر گرفته شده است که می توان از انواع پیامک و جملات زیبا برای روز زن، اس  ام اس عاشقانه روز زن، عکس نوشته تبریک روز زن و … استفاده کنید و در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام برای همسرتان ارسال نمایید. از این رو در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و شیک از انواع عکس نوشته روز زن با طرح های عاشقانه و جذاب برای شما دوستان عزیز تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

مجموعه ای جدید و شیک از انواع عکس پروفایل روز زن

امروزه استفاده از پروفایل و تصویر نوشته های مختلف و جذاب در فضای های اجتماعی کاربرد بسیار زیادی پبدا کرده است و مخاطبان فعال در صفحات واتساپ، تلگرام، توییتر و اینستاگرام معمولا در مناسبت های مختلف از جمله تبریک روز زن و روز مادر، تبریک تولد (همسر، پدر، مادر، خواهر، برادر و …)، تبریک روز عشق، تبریک روز مرد و پدر، تبریک عید نوروز، تبریک شب یلدا، تبریک روز مهندس، معلم و پرستار، تبریک روز دختر و … همواره به دنبال بهترین و جدیدترین تصویر برای پروفایل شان می باشند.

یکی از این مناسبت هایی زیبا و با ارزش، تولد حضرت زهرا (س) می باشد که ایرانیان این روز را به نام روز زن و مادر نامگذاری کرده اند که که امسال این روز زیبا و خاص سوم بهمن ماه می باشد. بنابراین در این مطلب از مجله سرگرمی آرگا، می توانید مجموعه ای زیبا و جذاب از پروفایل روز زن و عکس نوشته تبریک روز زن با طرح های دوست داشتنی را مشاهده کرده، امیدواریم این تصاویر مورد پسندتان قرار بگیرد و به عنوان پروفایل و پست و استوری استفاده نمایید.

 بیشتر بخوایند: 

عکس نوشته تبریک روز مرد و روز پدر

عکس پروفایل روز مادر

عکس نوشته درباره مادر

پیام تبریک روز مادر + متن و عکس نوشته

اس ام اس تبریک روز مادر


نظر شما