شناسهٔ خبر: 52090050 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

واتساپ هفته آینده گزینه‌های تازه می‌دهد/ قابلیت جدید ویرایش تصویر در واتس اپ + عکس

قابلیت جدید واتساپ دو ابزار جدید خواهد داشت که عبارتند از: قلم‌موهای جدید و قابلیت تار کردن تصاویر. در حال حاضر، واتساپ فقط یک قلم‌مو در ویرایشگر تصویر خود ارائه می‌کند و حالا در جدیدترین نسخه بتا آن مشخص شده است که تعداد قلم‌‌موها سه عدد خواهد بود.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ واتساپ اخیرا قابلیت‌های خوبی برای پلتفرم خود ارائه کرده است و در هفته‌های آینده نیز قرار است قابلیت‌های دیگری به آن اضافه شوند.

یکی از این قابلیت‌ها، امکان گوش دادن به پیام‌های صوتی قبل از ارسال آن‌هاست. قابلیت دیگر امکان ویرایش ویدیوها و تصاویر است که وب‌سایت WABetaInfo به‌تازگی آن را در جدیدترین نسخه بتا واتساپ کشف کرده است.

این قابلیت دو ابزار جدید خواهد داشت که عبارتند از: قلم‌موهای جدید و قابلیت تار کردن تصاویر. در حال حاضر، واتساپ فقط یک قلم‌مو در ویرایشگر تصویر خود ارائه می‌کند و حالا در جدیدترین نسخه بتا آن مشخص شده است که تعداد قلم‌‌موها سه عدد خواهد بود.

 

واتساپ

 

کاربران قادر به کاهش وضوح تصاویر و ویدیوها خواهند شد

 

ابزار بعدی قابلیت تار کردن تصویر است که قبلا برای نسخه آی او اس واتساپ ارائه شده بود و حالا قرار است برای کاربران اندروید نیز عرضه بشود. با این ابزار کاربران قادر به کاهش وضوح تصاویر و ویدیوها خواهند شد و مطمئنا قابلیت بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

هنوز معلوم نیست این ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو چه زمانی برای همه کاربران عرضه خواهند شد و کمی باید منتظر بمانیم.

منبع: Techfars از Gizchina

نظر شما