شناسهٔ خبر: 52089201 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

۳۴ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی ۳۴ هزار نیرو در این وزارتخانه استخدام می‌ شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش شهدای ایران، یوسف نوری شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه افتتاحیه هفته خیرین مدرسه ساز در کاشان با اشاره به مشکلات موجود در این وزارتخانه اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات کمبود معلم است.

وی با بیان اینکه به زودی ۳۴ هزار نفر در وزارتخانه آموزش و پرورش استخدام می‌شوند، ابراز داشت: آگهی جذب و استخدام این معلمان به زودی منتشر می‌شود تا در آینده کمبود نیروی انسانی این نهاد برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش خیرین در توسعه امکانات آموزشی و مدرسه سازی در سطح کشور تصریح کرد: اقدامات خیرین باعث می‌شود تا افراد و انسان‌های تأثیرگذار تربیت و تحویل جامعه شود.

وی یکی از مهمترین اهداف وزارتخانه آموزش و پرورش را توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: آموزش‌های ارائه شده باید مطابق با نیاز مردم و جامعه باشد تا بتوانیم در راستای کاهش معضل بیکاری اقدامات مؤثری انجام دهیم.

نوری با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر آموزش حضوری معلمان گفت: لازم است در هنگام حضور دانش آموزان تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروهی ویژه فضای مجازی در وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: امیدواریم با همکاری مردم و کارشناسان مربوطه بتوانیم آسیب‌های فضای مجازی را به حداقل برسانیم.

نظر شما